Gå til innhold

Synes dere sex-leketøy er dyrt

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det er så mye jeg kunne tenkt meg å kjøpt, både av leketøy og undertøy, men synes det er så dyrt.

Finnes det ikke en billig nettbutikk noe sted??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mine erfaringer får man mest for pengene hos kondomeriet. Synes også de har fine nettsider og bra utvalg!

Synes ikke det er dyrt, med tanke på hvor mye gøy man kan ha med det!

Skrevet

Helt enig, sånne ting er utrolig overpriset! Har heller ikke funnet et billig sted.

Gjest nymfo
Skrevet

Jeg kjøpte en god del på Kondomeriet sin nettside rett før sommeren, betalte ca. 3000,, og da kjøpte jeg, lakk kjole, latex kjole, korsett, butterfly +++

Syns jeg fikk mye for pengene jeg.

Og spesielt latex kjolen gjorde sitt. Typen fikk nesten bakoversveis og tente utrolig på dette.

Skrevet

Jeg kjøpte en god del på Kondomeriet sin nettside rett før sommeren, betalte ca. 3000,, og da kjøpte jeg, lakk kjole, latex kjole, korsett, butterfly +++

Syns jeg fikk mye for pengene jeg.

Og spesielt latex kjolen gjorde sitt. Typen fikk nesten bakoversveis og tente utrolig på dette.

Hvordan var kvaliteten da?

Gjest nymfo
Skrevet

Hvordan var kvaliteten da?

Det var første gang jeg har kjøpt noe slik, så jeg kan ikke sammenlikne med andre produkter.

Men så langt er jeg veldig fornøyd, og kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg ikke har kjøpt slikt undertøy og leketøy før :)

Pocas Cave har også en del, men der er det dyrt syns nå jeg. De har egen nettside også.

Gjest Xander21
Skrevet

Har kjøpt en del på kondomeriet, men kunne tenkt meg en "sex-huske" men disse er så dyre....

Noen som vet om noe billigere enn 1500 kr???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...