Gå til innhold

Er damer feillaget? (klitoris utenfor vagina)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært glupere å plassert klitoris inni skjeden enn utenfor? Eller hadde gud oralsex og lesber i tankene?. Men uansett så hadde det vel vært mulig å plassert et utenfor og et inni?...akkurat som vi har to nyrer, to lunger osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I og med at enkelte jenter har såpass følsom klitoris at man knapt kan touche dem uten at de får vondt, så tror jeg ikke det hadde vært videre praktisk å ha den inni vagina mens en 20 cm lang kølla dunka løs på den i 45 minutter.

Skrevet

I og med at enkelte jenter har såpass følsom klitoris at man knapt kan touche dem uten at de får vondt, så tror jeg ikke det hadde vært videre praktisk å ha den inni vagina mens en 20 cm lang kølla dunka løs på den i 45 minutter.

sikker på at du ikke overvurderer både utholdenhet og junior nå da? :)

Skrevet

sikker på at du ikke overvurderer både utholdenhet og junior nå da? :)

Jo, for egen del er det mer snakk om ca halve lengden og 45 sekunder, men jeg tenkte selvsagt på andre mannfolk med normal størrelse og utholdenhet :)

Gjest pudding
Skrevet

...babyer på 4-5 kilo som skal forbi i ny og ne...

Gjest wellaq
Skrevet

eller hva med menn som har g-punktet oppi analen? kanskje hadde gud homse sex i tankene...

Skrevet

Og så er det jo greit at damen kan hjelpe til litt selv med å få orgasmen sin, og ikke være nødt å følge mannen sin orgasmebølge. Dessuten ville man jo kommet hele tiden, og det ville blitt slitsomt, tror ikke mannen ville fått lov å få sin utløsning jeg, kvinnen ville vært for sliten, så måtte han onanert seg isteden. Men man skulle kunnet dytte den inn når man hadde lyst til det kanskje, flyttet litt rundt på den ettersom hva som passet best, analog klitoris...

Skrevet

Jeg har hørt snakk om at vi utviklet oss forskjellig fra et noenlunde likt utgangspunkt:

Eggstokkene ble inni jentene/tesktiklene utenpå (inni pungen) hos guttene - kliltoris kortere enn penis.

Høres logisk ut, for en kan vel se skissen for seg?

Har ikke noe med at Gud skapte kvinnen av mannen altså, mer en vitenskapelig teori.

Tror ikke på at noen har skapt oss, men på en utviklig som har styrt seg rimelig bra selv slik andre ting i naturen har utviklet seg for å fungere sammen.

Vi har jo eksempler på irrasjonelle utviklinger som følge av forurensninger e.t.c. Så naturen er sårbar.

serendipity
Skrevet

Og så måtte nok Gud da ha skapt mannen med lengre tunge :-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Og så måtte nok Gud da ha skapt mannen med lengre tunge :-)

Gud har skapt tunga til mannen med en glatt underside, spesielt med tanke på damene.

Nå måtte alle kjenne etter ?

Gjest Aina E
Skrevet

I strekk...?

serendipity
Skrevet

Gud har skapt tunga til mannen med en glatt underside, spesielt med tanke på damene.

Nå måtte alle kjenne etter ?

He he..men den kommer litt til kort om vi skulle hatt klitoris 12 cm opp i vagina???

:-)

tigertrollet
Skrevet

eller hva med menn som har g-punktet oppi analen? kanskje hadde gud homse sex i tankene...

Ja, antakelig:-)

*humrer*

Skrevet

Jeg har hørt snakk om at vi utviklet oss forskjellig fra et noenlunde likt utgangspunkt:

Eggstokkene ble inni jentene/tesktiklene utenpå (inni pungen) hos guttene - kliltoris kortere enn penis.

Høres logisk ut, for en kan vel se skissen for seg?

Har ikke noe med at Gud skapte kvinnen av mannen altså, mer en vitenskapelig teori.

Tror ikke på at noen har skapt oss, men på en utviklig som har styrt seg rimelig bra selv slik andre ting i naturen har utviklet seg for å fungere sammen.

Vi har jo eksempler på irrasjonelle utviklinger som følge av forurensninger e.t.c. Så naturen er sårbar.

nah, den sterkestes rett luker kjapt bort slike feil, kvinnene som ble født med klitoris inni orket ikke å ha sex så ofte, fikk ikke barn, og spredte seg derfor ikke... slik ordner naturen seg perfekt. akkurat nå derimot er menneskene med på å kontrollere naturen på det område, derfor blir vi nok snart borte...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...