Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER!!!

Vi har jo fulgt hverandre her i noen år, til og med hatt et forsøk eller to "sammen". Det er så utrolig godt å se dere endelig har lykkes :o))))

Som du sier er dere ikke i mål, men jammen har dere kommet langt på veien!

Ta godt vare på deg selv om den lille i magen, men det regner jeg med du allerede gjøre :o))

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113383-jeg-er-gravid/page/2/#findComment-679663
Del på andre sider

Hei på deg!

Vi har ikke brukt alternativ behandling i det hele tatt.

Det som jeg tror ga utslaget var at vi ikke tok forsøk med nedregulering med nesespray, men begynte med stimmulering med en gang.

Tror det har gitt ekstra god eggkvalitet, slik at jeg fikk tilbake et 8-delt egg som fikk allerbeste karakter og som faktisk har klort seg fast.

Det som også var litt annerledes denne gangen enn ved de andre forsøk var at jeg var helt avslappet og heller pessimistisk og negativ innstillt. Det kan hende at denne holdningen har gjort meg så ekstrem avslappet at alle eventuelle blokkeringer ble borte og kroppen var klar for et svangerskap.

Men dette er jo bare spekulasjoner.

Kanskje vi bare hadde flaks denne gangen.

Ønsker deg lykke til !!!

Mvh

hallå da må vi vel ha råka på hverandre engang i de riktig gammle dager:)

gratulerer så mye med graviditeten og lykke til med småbarns tilværelsen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113383-jeg-er-gravid/page/2/#findComment-680163
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...