Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen har noen gode råd å gi meg på følgende:

Vi har 3 barn yngste 5 mnd. Min samboer steriliserte seg for ca 1 år siden.

Jeg ønsker meg flere barn, da jeg synest at 3 ikke er for mye. Hans ønske om å sterilisere seg måtte jeg bare godta, da han ikke ønsket seg flere barn. Ble gjort i panikk fra hans side tror jeg.

Nå er han litt på "gli" når det gjelder flere barn om noen år. Han er ikke helt sikker ennå. Ønsker ikke å "koble" på "ledningene". Uansett er der langt ifra sikkert at det vil fungere.

Jeg gjorde det klart for han, at jeg ville ha flere barn før han steriliserte seg. Så hva gjør jeg? Finner meg ny mann? (ønker ikke det). Adopsjon utelukket da vi ikke ønsker å gifte oss.

Håper noen kan gi meg et tips/råd!

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Siden du sier det er snakk om å vente noen år, hvorfor ikke gjøre nettopp det; se det an? Er dette så viktig nå, fordi du er sint på ham, fordi han tok avgjørelsen mot din vilje?

Personlig synes jeg det hadde vært annerledes om dere ikke hadde hatt noen fra før av, men det er jo bare min mening...

serendipity
Skrevet

Ettersom man må være to om dette syntes jeg du skal vente litt og se det an, og respektere at din mann kanskje syntes det er nok med 3 inntil videre. OG om dere prøver å koble de sammen igjen er det jo ikke sikkert at det funker for det. OG hva gjør du da?? finner en gravør?

Skrevet

Hvorfor vil dere ikke gifte dere da? Det kan jo gjøres meget enkelt og greit på tinghuset.

Skrevet

Hva skal du med flere barn egentlig? Det er ikke for å kompansere med noe? Hva med å gi de barna du allerede har det ekstra overskuddet du føler du har til enda et barn?

Gjest ikke sign
Skrevet

Ville bare si at venninnen min har to barn. Mannen har et barn fra tidligere forhold, og vil sterilisere seg nå. Ikke kona hans, hun vil ha et barn til. Men hos dem bestemmer mannen....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...