Hufsetufsa1365380496 Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 For å hoppe over mensen med Loette p-piller, skal jeg bare skippe de hvite pillene og begynne rett på nytt brett? Har bare brukt disse pillene i to mnd og forrige gang jeg skulle ha mensen, kom det nesten ingenting. Det blir ikke noe kluss i syklusen fordi om jeg hopper over mensen en gang? 0 Siter
tiliti Skrevet 22. juli 2003 Skrevet 22. juli 2003 Jeg har iallefall hoppet over mange menser med yasmin, kuttet ut de hvite pillene. Ingen problemer, bortsett fra at jeg blir litt ustabil i magen (luft/diare) når jeg hopper over mensen. 0 Siter
Melonia Skrevet 23. juli 2003 Skrevet 23. juli 2003 Jeg har iallefall hoppet over mange menser med yasmin, kuttet ut de hvite pillene. Ingen problemer, bortsett fra at jeg blir litt ustabil i magen (luft/diare) når jeg hopper over mensen. Ja, det er sånn du gjør det med Loette også, bare hoppert over de hvite pillene. Det er normalt å få mindre mens med p-piller, og det går helt fint å utsette mensen! Jeg har aldri hat problemer med det hvertfall! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.