Gå til innhold

Tips til en singel jente som vil ha sex da?

Anbefalte innlegg

Gjest singella
Skrevet

Jeg så at spørsmålet ble stilt nedenfor når det gjaldt gutter, hva med oss jenter? Jeg har en tendens til å bli litt frekk og "gaulete" i fylla, er dette turn - off? hehe, hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du blir litt frekk er en ting, i hvert fall dersom du mener "frekk".

At du blir gaulete er noe helt annet og noe undertegnete finner nærmest motbydelig. Har en venninne som blir så "gaulete" i fylla at man nærmest blir flau når man er i nærheten av henne.

Så nei, "gauling" er et jævla dårlig triks!

Hver deg selv, smil, vær blid, spill på sjarmen din, og ta initiativ til gutta. Da kommer du langt.

(Hvis det å "være deg selv" betyr at du gauler verre enn en hane i parringsstiden, så kutt ut denne delen av "deg selv").

serendipity
Skrevet

Trodde ikke det var noe problem. Er vi en jente gjeng ute på byen kommer det som regel gutter bort, og de virker til å være interessert i mer enn å danse. Men vi er jo opptatt hele gjengen.

Men jeg tror ikke du kommer lengst ved å hyle og gaule, være frekk i munnen kan være en ting, men trå ikke over grensene.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

Det er bare å stelle seg utpå Rådhusplassen med en plakat hengende fra halsen: "Jeg gir 1 million for sex." Dette gjorde Rune fra U, og det funka. Funka det for han, så må det da også funke for deg som er jente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...