Gå til innhold

Re: Hvorfor har mange damer dilla på analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg har en dame som jeg har vært sammen med i over fire år nå og vi har et herlig sex liv med masse god sex, men problemet er at jeg har et kjempe stort ønske om å få ta hun i rompen, men hun vil vente litt til.hun er redd for at det skal gjøre vondt.er det noen jenter her som kan svare oss på om det gjør veldig vondt eller ikke?

vi lurer på en ting til og det er om når tiden er inne er det da farlig og la utløsningen min komme inni rompa til damen min? håper på et kjapt svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bruker godt med smøring og tar det med ro de første støtene så skal det ikke gjøre vondt. Og hun MÅ prøve å slappe av så mye som mulig. Hos oss funker det sånn at han tar det med ro i begynnelsen, øker tempoet sakte men sikkert og til slutt så kan han kjøre på som han ville ha gjort i skjeden. Og jeg hyler høyere og høyere.... *rødme* :o)

Og ja, han lar det gå inne i meg. Interessant å gå på do etterpå da.... *ler*

Skrevet

sånn av nysgjerrighet, hva er det som tiltrekker deg så veldig med dette, hvorfor har du så lyst til dette? går jo fint an å ta henne bakfra i det normale hullet også. og hvorfor vil du gjøre det uten kondom? er jo masse bakterier her da...

Skrevet

Jeg får ikke dette innlegget til å stemme med overskriften.

Og så står det re også foran hovedinnlegget. Merkelig.

Skrevet

og hvorfor et kjapt svar når hun ønsker vente? åja, så tiden mellom du får svar og hun venter blir kortere... lurer på om du presser henne litt jeg altså...

mil1365380270
Skrevet

Nå har du nevnt det. Hvis hun finner ut at hun vil, så er hun sikkert i stand til å innhente informasjon på egen hånd. Synes du virker litt masete, jeg.... Får du lyst til å gjøre ting, når noen maser på deg/presser deg?

Gjest Turid21
Skrevet

Hvis du bruker godt med smøring og tar det med ro de første støtene så skal det ikke gjøre vondt. Og hun MÅ prøve å slappe av så mye som mulig. Hos oss funker det sånn at han tar det med ro i begynnelsen, øker tempoet sakte men sikkert og til slutt så kan han kjøre på som han ville ha gjort i skjeden. Og jeg hyler høyere og høyere.... *rødme* :o)

Og ja, han lar det gå inne i meg. Interessant å gå på do etterpå da.... *ler*

Hvorfor er det interessant å gå på do etterpå, bare fosser det ut? Jeg kunne ikke tenkt meg å drite meg ut som gammel dame fordi muskulaturen i analen hadde blitt svekket, velbekomme.

Gjest been there, done that
Skrevet

Hvorfor er det interessant å gå på do etterpå, bare fosser det ut? Jeg kunne ikke tenkt meg å drite meg ut som gammel dame fordi muskulaturen i analen hadde blitt svekket, velbekomme.

Det er interessant fordi det kommer sæd blandet med avføring. Litt komisk kombinasjon i doskåla.

Skrevet

Det er interessant fordi det kommer sæd blandet med avføring. Litt komisk kombinasjon i doskåla.

For ikke så snakke om følelsen og lydene.... Jada, jeg har en barnslig form for humor. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...