Gå til innhold

Mann og sterilisering

Anbefalte innlegg

Frisco1365380550
Skrevet

Jeg har fått de barna jeg skal ha og ønsker ikke flere. Jeg har derfor satt meg opp på venteliste for sterilisering (i samråd med kona). Legen forsikret meg om at dette var uproblematisk ift sexlivet senere. Likevel: Er det noen som allerede har sterilisert seg som kan gi tilbakemelding ift eventuelle positive/negative konsekvenser for sexlivet etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min har sterilisert seg. Ingen av oss merker noen forskjell, bortsett fra at det er deilig å slippe å tenke på prevensjon.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg kjenner flere, og ingen merker noe forskjell, bortsett fra at det er litt spennende å se om alt funker etterpå.

Det blir to arr, og når det er kaldt om vintern kan det "dunke" litt i dem sies det, selv etter flere år.

Skrevet

Samboeren min har sterilisert seg. Ingen av oss merker noen forskjell, bortsett fra at det er deilig å slippe å tenke på prevensjon.

Jeg steriliserte meg i januar. Det var unnagjort på 15 minutt, og var litt ubehagelig. Så var jeg veldig øm i 5-6 dager, men siden har alt vært som før: Deilig sex og deilige orgasmer!

Og vi slipper å tenke på perevensjon! Anbefales!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...