Frisco1365380550 Skrevet 23. juli 2003 Skrevet 23. juli 2003 Jeg har fått de barna jeg skal ha og ønsker ikke flere. Jeg har derfor satt meg opp på venteliste for sterilisering (i samråd med kona). Legen forsikret meg om at dette var uproblematisk ift sexlivet senere. Likevel: Er det noen som allerede har sterilisert seg som kan gi tilbakemelding ift eventuelle positive/negative konsekvenser for sexlivet etterpå? 0 Siter
Atene Skrevet 23. juli 2003 Skrevet 23. juli 2003 Samboeren min har sterilisert seg. Ingen av oss merker noen forskjell, bortsett fra at det er deilig å slippe å tenke på prevensjon. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 23. juli 2003 Skrevet 23. juli 2003 Jeg kjenner flere, og ingen merker noe forskjell, bortsett fra at det er litt spennende å se om alt funker etterpå. Det blir to arr, og når det er kaldt om vintern kan det "dunke" litt i dem sies det, selv etter flere år. 0 Siter
Craven Skrevet 23. juli 2003 Skrevet 23. juli 2003 Samboeren min har sterilisert seg. Ingen av oss merker noen forskjell, bortsett fra at det er deilig å slippe å tenke på prevensjon. Jeg steriliserte meg i januar. Det var unnagjort på 15 minutt, og var litt ubehagelig. Så var jeg veldig øm i 5-6 dager, men siden har alt vært som før: Deilig sex og deilige orgasmer! Og vi slipper å tenke på perevensjon! Anbefales! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.