Gå til innhold

Hvor ofte tar du initiativet til sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest shedevil

Hei på deg!!

Skjønner at det må være frustrerende når du alltid må ta "skrittet".

Men hos oss tar vi begge initiativet- tar det på sparket- på "hæln".

Men ja jeg må jo også si at han tar "skrittet" før meg- jeg tenker det samme som han, men hender at han kommer meg i "forkjøpet".

Men når dere har sex- er det bra sex?

Rutinemessig eller impulsivt?

Hva med litt mer "spenning" kanskje...

Men syns nok at han burde ta noen "skritt" ja...enig der.

Lykke til!!

Gjest ikke signatur

Hei på deg!!

Skjønner at det må være frustrerende når du alltid må ta "skrittet".

Men hos oss tar vi begge initiativet- tar det på sparket- på "hæln".

Men ja jeg må jo også si at han tar "skrittet" før meg- jeg tenker det samme som han, men hender at han kommer meg i "forkjøpet".

Men når dere har sex- er det bra sex?

Rutinemessig eller impulsivt?

Hva med litt mer "spenning" kanskje...

Men syns nok at han burde ta noen "skritt" ja...enig der.

Lykke til!!

Takk for svar! Sexen er god den, men rutine ja.. Har små barn og kan ikke være så impulsive. Så det er jo kjedelig.. men men. Han er ofte så trøtt om kvelden at han bare vil sove (han står tidlig opp samt barna sovner sent..).

hva med å tirre han litt opp over tid. ikke ta initiativer til samleie, men sexy ting. massere han litt. barbere deg litt. sende han noen pirrende mail... se en erotisk film? da må han vel ta initiativet til slutt, når du bare nesten gjør det? ellers må du ta en samtale med han om hva du føler nesten, så vet han det. så får det bare være at du vet han gjør det bare fordi du ba om det neste gang.

tips: sprit opp seksualakten med å ha sex i andre enden av sengen enn dere pleier! bryter rutinen litt!

Annonse

Gjest shedevil

hva med å tirre han litt opp over tid. ikke ta initiativer til samleie, men sexy ting. massere han litt. barbere deg litt. sende han noen pirrende mail... se en erotisk film? da må han vel ta initiativet til slutt, når du bare nesten gjør det? ellers må du ta en samtale med han om hva du føler nesten, så vet han det. så får det bare være at du vet han gjør det bare fordi du ba om det neste gang.

tips: sprit opp seksualakten med å ha sex i andre enden av sengen enn dere pleier! bryter rutinen litt!

YEPP!!

Sier meg enig med Snilen der gitt!!

Eller rett og slett ha sex med deg selv, i den andre enden av sengen. Skjer det ikke noe da, er det noe alvorlig galt.....

Gjest ikke signatur

Snilen: Takk for svar:) Får vel prøve noe..

• 2 uker senere...

Det skjer ikke lenger. Jeg (mannen) har fått altfor mange dårlige unnskyldninger på hvorfor jeg ikke får noe til at jeg gidder å prøve. Vi har et vennlig og bra forhold på alle måter, men hun har totalt mistet lysten på sex. Sistgang vi hadde sex var i oktober 2002. Kunne godt tenke meg det litt oftere :-) Kanskje du har noe tips til min kone om hvordan få mer lyst??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...