Gå til innhold

FU:Hvem bestemmer i huset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pricilla

Vel.. begge har stemmerett, men jeg har støv på hjerne og er allergisk mot rot eller tre par sko i gangen - så ejg dirigerer litt, men får jo høre det hvis jeg ikke gjør som jeg skal og da! : )

innkjøp av nye ting er vi enige i, om ikke enige så diskuterer vi det først og har den ene veldig i mot en ting så blir det ikke noe av. Så vi forhandler litt da! :) Men det funker fint.

hihi, det er sant at begge bestemmer. på den måten at det som er viktig for meg argumenterer jeg så godt for at han lar seg overtale, og omvendt. jeg klarer faktisk å se at han har noen gode poenger også, fungert hittill, men vi har bare bodd sammen en uke da... -knise- masse beslutninger nå som vi driver med innflytning. spent på hvordan det blir. føles ganske rart nå, rastløs og tror ikke helt på det enda... klarer ikke helt slappe av, litt skrekkblandet fryd på en måte...

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...