Gå til innhold

Apropos oralsex; dere gutter som ikke liker det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest miss it a lot

Blir ikke det litt som å spørre hvorfor en person ikke liker fisk?....og det er jo fult mulig for damer og være kresen og ikke være sammen med en som ikke liker det, hvis det er viktig for deg..

Det gjør kanskje det. Men alle mine ekser har elsket det. Og nå er jeg gift med en super mann, har barn og greier. MEn hhan har sluttet å "go down on me". Skjønner bare ikke hvorfor. Jeg spør og ber innimellom, men han bare trekker på skuldrene. Kan ikke se at jeg skal frastøte noen pga lukt eller utflod heller.

Sukk...

Annonse

Gjest ikke signatur

Det gjør kanskje det. Men alle mine ekser har elsket det. Og nå er jeg gift med en super mann, har barn og greier. MEn hhan har sluttet å "go down on me". Skjønner bare ikke hvorfor. Jeg spør og ber innimellom, men han bare trekker på skuldrene. Kan ikke se at jeg skal frastøte noen pga lukt eller utflod heller.

Sukk...

Så han har gjort det før? Så gidder han vel bare ikke.. Min man har ikke gjort det mer enn noen få ganger. Tok noen år før han prøvde. Men han synes det er stress! Så selv om jeg spør og sier det er bedre enn hånda så blir det ikke.

Sukk...

Hva med hår? Liker han at du barberer deg for eksempel?

Og har han gleden av å få oralsex fra deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...