Gjest miss it a lot Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Til den delen av dere gutter som ikke liker å gi oralsex til oss jenter. Hvorfor liker dere det ikke? Er det noe vi kan gjøre for å "omvende" dere? 0 Siter
pirko Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Blir ikke det litt som å spørre hvorfor en person ikke liker fisk?....og det er jo fult mulig for damer og være kresen og ikke være sammen med en som ikke liker det, hvis det er viktig for deg.. 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Har det visst som deg.. er gift, og ønsker oralsex. 0 Siter
Gjest miss it a lot Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Har det visst som deg.. er gift, og ønsker oralsex. Sukk, hva gjør man da da? 0 Siter
Gjest miss it a lot Skrevet 24. juli 2003 Skrevet 24. juli 2003 Blir ikke det litt som å spørre hvorfor en person ikke liker fisk?....og det er jo fult mulig for damer og være kresen og ikke være sammen med en som ikke liker det, hvis det er viktig for deg.. Det gjør kanskje det. Men alle mine ekser har elsket det. Og nå er jeg gift med en super mann, har barn og greier. MEn hhan har sluttet å "go down on me". Skjønner bare ikke hvorfor. Jeg spør og ber innimellom, men han bare trekker på skuldrene. Kan ikke se at jeg skal frastøte noen pga lukt eller utflod heller. Sukk... 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Sukk, hva gjør man da da? Nei si det... Savner det! 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 25. juli 2003 Skrevet 25. juli 2003 Det gjør kanskje det. Men alle mine ekser har elsket det. Og nå er jeg gift med en super mann, har barn og greier. MEn hhan har sluttet å "go down on me". Skjønner bare ikke hvorfor. Jeg spør og ber innimellom, men han bare trekker på skuldrene. Kan ikke se at jeg skal frastøte noen pga lukt eller utflod heller. Sukk... Så han har gjort det før? Så gidder han vel bare ikke.. Min man har ikke gjort det mer enn noen få ganger. Tok noen år før han prøvde. Men han synes det er stress! Så selv om jeg spør og sier det er bedre enn hånda så blir det ikke. 0 Siter
soleil Skrevet 26. juli 2003 Skrevet 26. juli 2003 Det gjør kanskje det. Men alle mine ekser har elsket det. Og nå er jeg gift med en super mann, har barn og greier. MEn hhan har sluttet å "go down on me". Skjønner bare ikke hvorfor. Jeg spør og ber innimellom, men han bare trekker på skuldrene. Kan ikke se at jeg skal frastøte noen pga lukt eller utflod heller. Sukk... Hva med hår? Liker han at du barberer deg for eksempel? Og har han gleden av å få oralsex fra deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.