Gå til innhold

Prestasjonsangst?(Trenger svar!)

Anbefalte innlegg

Oledole1365380551

Får ikke dette ut av hodet så håper noen kan komme med noen bidrag.. Er 19 år og har aldri hatt noen potensproblemer. Riktignok, de fem siste samleiene har jeg ikke fått ereksjon. Vel og merke har samleiene vært med fire forskjellige personer og alle "samleiene" var kun for sexens skyld. Jeg føler at det blir litt feil å skylde på nervøsitet for jeg var ikke noe særlig nervøs noen av gangene, vel kanskje litt nervøs. Hvorfor får jeg den ikke opp under samleie?!? Jeg får den alltid opp ellers... Hvis det er prestasjonsangst; hva gjør man med det? Eller kan det være noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113665-prestasjonsangsttrenger-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kølle anka

jeg vet akkuratt hva du mener! har hatt samme problem. jeg hadde så lyst på sex at jeg nesten gikk på veggene, men fikk ikke ereksjon når jeg endelig skulle ha sex. for meg gikk det over etterhvert, men det er helt sikkert at det var en slags prestasjonsangst blandet med litt problemer me depresjon etter at jeg mistet faren min. det er underlig hvor mange ting som egentlig spiller inn uten at man tenker på det.

slapp av du, så kommer nok benner'n skal du se :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...