Gå til innhold

Hvordan onanerer dere, jenter/damer?

Anbefalte innlegg

Gjest trollgutt

Jeg er litt nysgjerrig på det, og den som ikke spør får heller ikke rede på noe :-) Kan jo ikke akkurat gå rundt på gata å spørre heller*s*

Masserer dere med flere fingertupper samtidig, eller bare en?

Direkte på klitoris eller området rundt?

Eller mest inni?

Gnir dere løst eller hardt? Gnir dere fortere, hardere og mer intenst på slutten, når orgasmen snart kommer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11367-hvordan-onanerer-dere-jenterdamer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, det er jo naturligvis veldig individuellt hvordan vi gjør det, men spør du meg så kommer det an på hvor kåt jeg er.

Passe kåt:

Smører klitoris med vaselin eller olje, stimulerer den med 1 finger, drar gjerne leppene oppover slik den kommer "orntli" frem, når jeg blir skikkelig våt er det driiiit deilig, ubeskivelig, følelsen går helt ned i føttene.....

Skikkelig kåt:

Finner noe å putte inn i meg, stimulerer klit. samtidig, etterhvert tar jeg meg skikkelig HARDT! helt til jeg kommer..... Mmmm

Kan også bruke dusejen, skrur av toppen, slik at det bare blir en stråle, litt kaldt vann først, så varmere og varmere, på denne metoden får jeg en nesten for ekstrem orgasme (kraftig , men kort)

Bra svar???

Kooos fra

Shit, jeg skrev det langte innlegget til deg, men det ble visst borte, her j\har du en forkortet versjon

er jeg skikkelig kåt så:

Finner jeg noe å putte inn i meg, finner noe olje eller lignende og stimulrer klitoris samtidig , dette er meget deilig, og jeg får en suuper orgasme...

Er jeg bare litt "kose-kåt"

så stimulerer jeg klit. med litt vaselin og drar leppene opover slik at den kommer skikkelig frem, dette er ekstremt godt, føler kribling helt ned i føttene.

Hender også at jeg bruker dusj-strålen....Mm også godt, men kraftig og kort orgasme....

Bra svar?

Gjest Onanereren

Hm, det er jo naturligvis veldig individuellt hvordan vi gjør det, men spør du meg så kommer det an på hvor kåt jeg er.

Passe kåt:

Smører klitoris med vaselin eller olje, stimulerer den med 1 finger, drar gjerne leppene oppover slik den kommer "orntli" frem, når jeg blir skikkelig våt er det driiiit deilig, ubeskivelig, følelsen går helt ned i føttene.....

Skikkelig kåt:

Finner noe å putte inn i meg, stimulerer klit. samtidig, etterhvert tar jeg meg skikkelig HARDT! helt til jeg kommer..... Mmmm

Kan også bruke dusejen, skrur av toppen, slik at det bare blir en stråle, litt kaldt vann først, så varmere og varmere, på denne metoden får jeg en nesten for ekstrem orgasme (kraftig , men kort)

Bra svar???

Kooos fra

Hei!

Du sa at du putter noe inni deg, hva bruker du da, og putter du tingen bare rett inn, uten å vaske, eller hva gjør du?

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Passe kåt:

Skikkelig kåt:

Bra svar???

Kooos fra

Du gir en meget god bruksanvisning. Håper at andre kan dra nytte av dine erfaringer. Kvinner burde være flinkere til å gi hverandre slike konstruktive og samtidig enkle råd.

Vanligvis har det vært mye tabuer rundt kvinnelig onanering, kanskje enda verre enn for menn.

Jeg tror at en god forutsetning for å kunne fungere godt i et forhold er at kvinnen har hatt litt erfaringer med sin egen onanering. Det er ikke noe must, men godt å ha fordi man da på en måte er kjent med sin egen kropp og trygg på egen orgasme.

Takk skal du ha, det var flott.

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg har en massasje vibrator beregnet til nakken osv, men jeg bruker den like gjerne på klitten men jeg beholder buksa på, har aldri noe inni. Ytre stimuli. mmmmmm deilig...

Seksologer anbefale ofte vibrator som en spennende måte å stimulere seg på, bli kjent med kroppen sin, få mulighet til å oppleve orgasmens intensitet

Hva galt er det i det? Når vi nå en gang har denne kapasiteten i oss, muligheten til å oppleve orgasme og seksuell spenning, hvorfor ikke bruke den?

Jeg husker fra min ungdoms tid, da jeg en gang på begynnelsen av 1950-tallet leste professor Hallesbys syn på seksuell nytelse. Han var en fremtredende og innflytelsesrik teolog, underviser på menighetsfakultetet og prest. Han skrev en lærebok for norske teologer om kristen etikk og moral, hvor det het at samleie bare kunne godtas når den tjente forplantningen, når man skulle lage barn. Ut over det skulle lysten og driften undertrykkes mest mulig fordi lysten var en synd som fjernet mennesket fra Gud.

Det er en livsfiendtlig holdning etter min mening, og heldigvis ser dagens prester nokså annerledes på dette spørsmålet. Men det henger mye puritanisme igjen, som gjør at mange har problemer med å godta sin seksualitet som noe man er en rettmessig eier av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...