Gå til innhold

hvem er best i senga:veltrente eller normale gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett noen trene den muskulaturen du snakker om her i noe helsestudio.

Du er sikker på at du ikke blander massasjestudio og helsestudio?

Hvordan i alle dager kom du på den tanken at de som trener på helsestudio skulle være så mye bedre i senga og hiolde lenger?

Gjest ja si det?

Jeg har aldri sett noen trene den muskulaturen du snakker om her i noe helsestudio.

Du er sikker på at du ikke blander massasjestudio og helsestudio?

Hvordan i alle dager kom du på den tanken at de som trener på helsestudio skulle være så mye bedre i senga og hiolde lenger?

det jeg tenker på er at kroppen har mere muskler å holder ut lengere. har ikke kommet på dette selv,mange snakker om det her og der

det jeg tenker på er at kroppen har mere muskler å holder ut lengere. har ikke kommet på dette selv,mange snakker om det her og der

Tror den "muskelen" du sikter til her er lite trenbar i et helsestudio.

Utholdenhet har ofte like mye med psyken å gjøre, grad av opphisselse m.m.

Unge gutter sliter veldig ofte med tidlig sædavgang, men dette går seg gjerne til etter hvert og mange lærer å kontrollere dette helt og holdent selv slik at man kan holde på så lenge man ønsker, eller komme så fort man bare vil.

Annonse

De med best kondis, selvsagt!

Du ønsker jo ikke å svette som en gris og gispe etter luft etter bare 45 minutter. ;-)

Jeg forutsetter selvsagt at man har kondisjon til å gjennomføre et samleie og at det ikke er pusten som setter en stopper for moroa før orgasmen innhenter en.

spørs vel hva du mener med holder ut da... det er klart at sterke gutter orker å ta pushup lenger eksempel, om man velger den stillingen, og da er det jo armmuskler og slikt det kommer an på, er jo gutter som kan kontrollere når de kommer, og dermed holder på til de er så slitne at de ikke orker mer også...

Gjest prust

Min mann har trenet en del de siste par årene. Ikke på helsestudio, men han sykler om sommeren og går på ski om vinteren. Han er blitt betydelig kraftigere og strammere i hele kroppen, og spesielt i lårmusklene er han blitt skikkelig sterk! Han holder nok lenger ut nå enn før, spesielt når han står bak meg, og jeg står på kne i senga eller oppetter et tre :-)

Annonse

Gjest myriata

En veltrent mann vil så klart holde ut lengst. Han har mere muskler å bruke, og bedre kondis så han ikke blir sliten så fort. Han vil selvsagt ikke ha mere musklere i dingsen, men de fleste menn, etter min erfaring, kan til en viss grad kontrollere uttømmingen selv. Hvis han plages av for tidlig sædavgang hjelper det selvsagt ikke hvor veltrent han er

Gjest undrerpå

Min mann har trenet en del de siste par årene. Ikke på helsestudio, men han sykler om sommeren og går på ski om vinteren. Han er blitt betydelig kraftigere og strammere i hele kroppen, og spesielt i lårmusklene er han blitt skikkelig sterk! Han holder nok lenger ut nå enn før, spesielt når han står bak meg, og jeg står på kne i senga eller oppetter et tre :-)

jøss... er veltrent og normal to separate ting altså? de fleste mannfolk er jo godt trent... har ihvertfall en veltrent (ikke terminator) mann, og kunne aldri tenke meg en som har tjue ekstra kilo å tynge over meg..

Gjest kåt og glad

Kan utvilsomt ha mer LYST på muskuløse, veltrente, menn. Og litt utholdenhet er jo ikke å forakte i sengen.

Når det er sagt har gutter med mindre attraktiv kropp ofte mer å fare med når man først har havnet i bingen :-).

Svaret på det siste spørsmålet er opplagt, eller ivhertfall for alle som har sett sportsendinger på TV. 100 m løpere er veldig muskuløse og ikke særlig utholdene. Mens omtrent alle som utmerker seg på distanser over 400 m har normale(men ofte svært markerte muskler.)

Mvh

Gjest Fallen

Min erfaring er i allefall at menn som trener holder ut lenger...

Den er best i senga den som er åpen for det meste...veltrent eller ikke... En veltrent gutt kan være clueless når det gjelder sex..men det kan også de såkalt normale...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...