Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 31 år. Jeg fikk mitt første barn for 16 mnd siden.

I det siste har jeg hatt en del smerter i underlivet. Det er vondt i skjelettet, helt fremme... kjennes ut som nederste del av bekkenet presses nedover mot skjeden.. Vanskelig å forklare, men det er såpass ille at mens det står på er det vanskelig å gå.

Smertene kommer og går, og det er særlig på kveldstid at det er vondt. Kan det ha noe med at jeg er sliten å gjøre?

I tillegg har jeg hatt en del kløe i skjeden, akkurat der hvor jeg ble sydd sammen etter fødselen. Kan det være sopp?

Jeg hadde ikke bekkenløsning under graviditeten min, så jeg vet ikke helt om jeg kan sammenligne smertene med det, men smertene sitter iallefall på fremsiden i skrittet.

Veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113705-smerter-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke gravid på nytt og har fått bekkenløsning veldig tidlig da?

Hei!

Takk for svaret!

Neida, er nok ikke gravid. Selv om man kunne ønske å være det ;-)

Etter at jeg skrev innlegget mitt så har jeg fått mestruasjon og smertene har gitt seg noe. jeg har bestemt meg for å se det an i løpet av kommende syklus-periode. Kanskje jeg bare har sterke pms smerter??

Egentlig så skjønner jeg ingenting.

Men takk for svaret!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113705-smerter-i-underlivet/#findComment-684031
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...