Gå til innhold

Blir så lei meg hvis kjæresten avviser meg

Anbefalte innlegg

Gjest Tokig

Det kan bare være småting, men likevel så begyr de noe for meg. Som i dag, jeg klipper han til vanlig og har frisørsaks og greier. Så i dag har han bestilt time hos frisør. Han sier det er fordi han ikke vil mase og stresse opp meg, men så innrømte han at det var fordi han ikke var fornøyd med klippen forrige gang.

Jeg blir lei meg, og har nesten ikke lyst å klippe han mer - ever. Jeg vet ikke hvorfor, men det er sånne småting som sårer meg. Jeg føler meg litt avvist.

Fortsetter under...

Gjest girliegirl

kjenner meg litt igjen. tror nok vi vil litt for mye at kjærestene våre skal være helt fornøyd med oss. Men vi er jo ikke 100% fornøyd med dem heller, så vi har vel bare å svelge stoltheten vår litt innimellom tror jeg...

Ja, er du frisør da?

Go girl! Ikke noe vits i å sippe for dette. Jeg tipper kjæresten din blir lei mas for sånne småting. Om du ikke er like flink til å klippe han som en frisør må du bare leve med det altså. Det har jo ikke noe å si! Men det er mulig det er en større grunn til at du blir lei deg for sånt, usikker på forholdet?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...