Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite åpent sår ved roten av "strengen".Dette er smertefullt når jeg trekker forhuden tilbake og umuliggjør sex.

Jeg antar at det er kommet etter sex med min samboer, men jeg/vi blir nå ikke kvitt det. Vi er akuratt blitt foreldre og i den perioden har vi ikke hatt sex. Jeg har i den peroioden ikke vært plaget. Imidlertid så får jeg dette problemet når vi da skal har sex igjen. Min mistanke går på at dette er en "svakhet" og at det oppsår nå igjen kan være et resultat av manglende friksjon innledingsvis i samleiet.

Kjønnsykdommer kan utelukkes

Hva kan dette være ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113798-s%C3%A5r-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kroppogsjel

Svar: Overbelastning!

Mannen min får også dette når vi er i spesielt aktive perioder. Slapp av, hvil ut. Sår der, som alle andre steder, må få tid til å gro.

Kanskje det kommer igjen, men etter noen år med "herding" har det ikke kommet siden. Men at du har vondt- sikkert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...