Gå til innhold

Vitsen med sex i ung alder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest slitern

Det er vel individuelt når man ønsker å ha sex vel. Noen gjør det for å ikke være annerledes, andre gjør det fordi de har lyst. I disse tider tror jeg nok mange har sex for tidlig før de egentlig er klare for det. Mange er redde for å vente for lenge. Bare noen taker fra meg...

Gjest sier jeg

Det er vel individuelt når man ønsker å ha sex vel. Noen gjør det for å ikke være annerledes, andre gjør det fordi de har lyst. I disse tider tror jeg nok mange har sex for tidlig før de egentlig er klare for det. Mange er redde for å vente for lenge. Bare noen taker fra meg...

Synes de unge begynner altfor tidlig med sex!!!!!!

Annonse

Gjest undrerpå

Nei, si det. Ikke skjønner jeg vitsen med å spise sjokolade eller gå på kino før man blir 40 heller. Utenlandsreiser er helt klart bedre etter fylte 50, så ingen grunn til å forhaste seg der heller.

er så utrolig lei av folk som har en mening om når andre skal begynne med sex... det er jo opp til enhver det.. jeg debuterte forholdsvis tidlig, og har et herlig sexliv. det er ikke bare etter de tredve at man kan ha god sex... la folk få styre sitt eget sexliv!

Gjest shedevil

Nei, si det. Ikke skjønner jeg vitsen med å spise sjokolade eller gå på kino før man blir 40 heller. Utenlandsreiser er helt klart bedre etter fylte 50, så ingen grunn til å forhaste seg der heller.

HEYY NANNA!!

LER SÅ TÅRENE TRILLER!!

Takk for latterkickket Nanna!!

sommerklem til deg...

hehe humrer

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Gjennomsnittlig debutalder er ca. 17 år i Norge. Skal du vente til du er 35, betyr det at du går glipp av mange gode opplevlser.

Vitsen med sex er forplantning fra naturens side. Vi mennesker er så heldige at vi også kan oppleve en masse nytelse når vi har sex, enten alene eller sammen med en partner.

Nytelse kan vi oppleve ennten vi er 35 år gamle eller bare halvparten så gamle. Eller for den saks skyld når vi er 80 eller 15. Det å kose seg med sex har i det hele tatt lite med alder å gjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...