Gå til innhold

Min nye, vakre vibrator - - - - - - -

Anbefalte innlegg

Gjest Skuffet pike!

Jeg har en drømmekjæreste som har kjøpt en fantastisk fin vibrator til meg, den kosta ni hundre spenn!

Jeg hadde min første kosestund med den nå (mens kjæresten min jobber) - og etter 6-7 minutter var jeg mildt sagt i ekstase og det var *like* før jeg kom - -

- da jeg hørte noen voldsomme surkle-/bruse-/freselyder fra vibratoren! Jeg lurte på om det var jeg som var så våt at det sprutet, men da jeg skulle undersøke nærmere, var det BATTERISYRE som hadde sprutet fra to av fire batterier i vib'en!

Fikk heldigvis ikke noe på meg, men skal si det var turn-off!

Batteriene var helt nye fra Duracell, og utgangsdato var 2009. Nå må jeg vel ned på Kondomeriet og levere min pent brukte, knallblå vibrator med klitorisvibb til reklamasjon....!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113828-min-nye-vakre-vibrator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

"batteridrevne dubbeditter og gjenstander med fastmonterte testikler kan du ta deg faen på at det blir problemer med.."

Du kan trøste deg med at vibratoren kan du bare levere inn og få ny. Det er verre med de ekte varene selv om det er mye morsommere med dem..:-P

Annonse

Gjest Pricilla

Hva heter den nye vennen din da? Kanskje jeg skal kjøpe en jeg og.... : ) Men ordentlige batterier så klart! ; ) Uflaks da!

De vibratorene jeg har er ikke gode i det hele tatt... Blir ikke litt kåt engang, og akn se laaangt etter orgasme. Med dusjstrålen derimot går det, så må nok ah i både pos og sekk før det skjer noe jeg, og den nye vennen din hørtes spennende ut! ; )

Gjest Fornøyd pike nå!

"batteridrevne dubbeditter og gjenstander med fastmonterte testikler kan du ta deg faen på at det blir problemer med.."

Du kan trøste deg med at vibratoren kan du bare levere inn og få ny. Det er verre med de ekte varene selv om det er mye morsommere med dem..:-P

Jeg fikk kjæresten til å bytte den, er litt feig - turte ikke selv.

Fikk ny, den roterte/vibrerte mye bedre - og var himmelsk.

*rødme*

Gjest Fornøyd pike nå!

Hva heter den nye vennen din da? Kanskje jeg skal kjøpe en jeg og.... : ) Men ordentlige batterier så klart! ; ) Uflaks da!

De vibratorene jeg har er ikke gode i det hele tatt... Blir ikke litt kåt engang, og akn se laaangt etter orgasme. Med dusjstrålen derimot går det, så må nok ah i både pos og sekk før det skjer noe jeg, og den nye vennen din hørtes spennende ut! ; )

Den er knallblå gjennomskinnelig, og spennende å ta på.

Selve dildoen/'penis' er formet som et japansk kvinnehode med litt kropp som roterer i begge retninger, og klitorisstimulator er en liten søt frosk med lang tunge som vibrerer perfekt, 2 hastigheter...

"Kabuki" heter modellen og anbefales. Orgasmegaranti. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...