Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min kone og jeg opplever nå alvorlige problemer i vårt samliv ved at hun føler at hun ikke lengre elsker meg, og siden sex og kjærlighet hører sammen for henne har hun etterhvert utvilet en slags form for seksuell frustrasjon. Hun har bl.a. sagt at hun savner å ha mye mer sex enn det vi har (vi har sex en eller to ganger hver måned). Det står imidlertid ikke på meg, da jeg er klar for sex til en hver tid. Det hører med til historien at vi er gode venner og fungerer bra sammen som foreldre.

Forleden kveld sa min kone at hun skulle ha sex med en annen dame en gang hvis hun fikk anledning, Selv ble jeg trist av dette og følte dette ville være utroskap. Dette var hun ikke enig i da dette var ren sex og ikke kunne sammenlignes med sex med en annen mann. Hva mener dere? (hun gir meg frie tøyler til å ha forhold på si, men det sårer meg bare mer, da det indikerer at hun ikke lengre føler så sterkt for meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113836-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart jentesex er utroskap. Sex med en annen person enn sin partner er utroskap, om den andre personen er av samme kjønn, indianer eller veggis har ingenting å si.

Tror dere skal snakke sammen, det virker ikke som om hun respekterer deg så veldig...

I know What U Mean!

I motsetning til deg har jeg et bra fohold, men kjæresten min sier også iblandt at jeg kan ha elskere på si! Det er skikkelig sårende!Er hun ikke mer glad i meg enn det liksom...

Sex med en annen jente synes jeg i aller høyeste grad er utroskap!Uhørt! Dere har barn og alt ting...

Kan ikke helt si hva jeg ville ha gjort...men du må definitivt gjøre det klart for henne at det ikke kan fortsette på den måten..Be henne bli med på rådgivning!Alt er vel bedre enn at det går til h*****?!

Lykke til...

**Kvinner er noen mysterier iblandt**

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113836-utroskap/#findComment-680004
Del på andre sider

I know What U Mean!

I motsetning til deg har jeg et bra fohold, men kjæresten min sier også iblandt at jeg kan ha elskere på si! Det er skikkelig sårende!Er hun ikke mer glad i meg enn det liksom...

Sex med en annen jente synes jeg i aller høyeste grad er utroskap!Uhørt! Dere har barn og alt ting...

Kan ikke helt si hva jeg ville ha gjort...men du må definitivt gjøre det klart for henne at det ikke kan fortsette på den måten..Be henne bli med på rådgivning!Alt er vel bedre enn at det går til h*****?!

Lykke til...

**Kvinner er noen mysterier iblandt**

Jeg fantaserer av og til om sex med annen kvinne. Jeg er veldig hetero og har aldri prøvd. Men det som forundrer meg er at disse fantasiene alltid er så "seksuelle". Sex med menn har alltid vært knyttet til følelser for meg. Jeg må like de/være forelsket. Om jeg tenker på sex med en kvinne derimot er det rent seksuelt. Jeg fokuserer på utseendet, kvinnen må evt. være veldig attraktiv. Sånn tenker jeg ikke så mye når det gjelder menn. Jeg vet at jeg ikke skal ha et forhold til en kvinne noen gang. Kanskje er det derfor? Den eneste one night-standen jeg noen sinne kan ha må være med en kvinne. Med en mann blir det for følsomt. Merkelig synes jeg. Sex med en halvattraktiv kvinne kunne ikke falle meg innå tenke på i det hele tatt! Hvor shallow er jeg egentlig?

Nå ja, jeg synes likevel ikke det høres ut som et forslag å juble for. Jeg ville ha blitt sjalu. Men bedre enn med en mann kanskje? FØler med deg, det høres tungt ut dette her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113836-utroskap/#findComment-680509
Del på andre sider

Annonse

Good Golly!

Jeg fantaserer av og til om sex med annen kvinne. Jeg er veldig hetero og har aldri prøvd. Men det som forundrer meg er at disse fantasiene alltid er så "seksuelle". Sex med menn har alltid vært knyttet til følelser for meg. Jeg må like de/være forelsket. Om jeg tenker på sex med en kvinne derimot er det rent seksuelt. Jeg fokuserer på utseendet, kvinnen må evt. være veldig attraktiv. Sånn tenker jeg ikke så mye når det gjelder menn. Jeg vet at jeg ikke skal ha et forhold til en kvinne noen gang. Kanskje er det derfor? Den eneste one night-standen jeg noen sinne kan ha må være med en kvinne. Med en mann blir det for følsomt. Merkelig synes jeg. Sex med en halvattraktiv kvinne kunne ikke falle meg innå tenke på i det hele tatt! Hvor shallow er jeg egentlig?

Nå ja, jeg synes likevel ikke det høres ut som et forslag å juble for. Jeg ville ha blitt sjalu. Men bedre enn med en mann kanskje? FØler med deg, det høres tungt ut dette her.

"Jeg er veldig hetero"

???

Bare folk som er usikker på sin egen seksualitet prøver å understreke hvilken legning de har...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113836-utroskap/#findComment-680947
Del på andre sider

"Jeg er veldig hetero"

???

Bare folk som er usikker på sin egen seksualitet prøver å understreke hvilken legning de har...

Tullball. Det er sant at folk som er usikre på sin egen legning ofte fremhever hvor hetero de er. Men det betyr ikke at alle som kaller seg Hetero er usikre på sin egen legning. Det sier seg selv - ren logikk.

"................"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113836-utroskap/#findComment-680981
Del på andre sider

mil1365380270

Sex er kjærlighet for henne, men bare hvis det er med en mann? Er det det hun mener? Høres ut som noe tullball, men kanskje hun i sin frustrasjon, tror på det selv.

"Det hører med til historien at vi er gode venner..."

Så gode venner at hun kan si hva som helst til deg, uten å tenke på at det kanskje sårer deg?

Selvfølgelig sier hun at du kan ha sex med andre, det er jo det hun vil!

"Forleden kveld sa min kone at hun skulle ha sex med en annen dame en gang hvis hun fikk anledning, "

Har du ikke stemmerett lenger?

Dere er helt klare kandidater for samlivsterapi, og det haster!

Må bare si en ting; det er ikke sikkert det er du som er problemet hennes. Et sted må man plassere ansvaret/skylden for at man ikke har det bra... Men det tror jeg ikke hun skjønner før dere har kommet over kneika. Og det er sikkert lurt at noen andre enn deg sier det....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113836-utroskap/#findComment-681420
Del på andre sider

"Jeg er veldig hetero"

???

Nei da, det stemmer ikke i dette tilfellet. Det kan godt være jeg formulerte meg dårlig. Jeg er ikke redd for å si at jeg er biseksuell, sånn på et mer abstrakt plan. Men jeg tror ikke jeg vil gjennomføre det i prakis noen gang. Fantasi er helt andre ting enn det jeg vil gjøre i virkeligheten. Ikke fordi jeg ikke tør, men jeg vet det skal veldig mye til før jeg skulle ha lyst, 1000 krav. Cameron DIaz hadde kommet dårlig ut..derfor..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113836-utroskap/#findComment-682288
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...