Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere hjemme i norge. Jeg dro paa kjaerlighets tur med min kjaere til tunisia- afrika naa som vi starter vaart forste IVF forsok. Det er deilig aa komme vekk naa som hormonene raser, men det er for varmt her synes jeg. Det ligger paa ca48 grader.Det er ingen god kombinasjon med hetetokter og hodepine.....

Jeg ville heller vaert hjemme i bergen med 17 grader og regn. Naa hores jeg vel sytene ut, er ikke meningen.

Hvordan vet man at det er sproytet nok nesespary opp, jeg foler mer noen ganger enn andre. Et annet sporsmaal er: hvor mange timer skal det gaa mellom hver gang; leser mye forskjellig......jeg tar de 0900, 1700 og 2400, er det ok ?

Naar jeg skal hjem igjen er det 1times forskjell, hvordan gjor jeg det...? er det viktig aa faa det noyaktig paa klokkeslettet?

takker for svar og beklager for daarlige formuleringer og skrift. Haaplose maskiner her i afrika, det gaar saa tregt,

forsatt god sommer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/113838-hilsen-fra-meg-og-litt-om-synerela/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prilaguri

høres varmt ut der du er...men sikkert deilig.

jeg hadde det på samme måte med nesespray,følte noen ganger jeg ikke fikk noe inn, andre ganger en hel dusj...

men det er faktisk ikke så nøye, bare du tar en god dusjspray så får du uansett nok i deg.

jeg synes tidspunktene du tar sprayen på høres helt fine ut. er ikke superviktig å ta de nøyaktig på klokkeslettet-det viktigste er at det blir sånn nogenlunde jevnt fordelt gjennom døgnet

så den timesforskjellen du tenkte på er ikke stort å bry seg om.det hendte faktisk noen ganger at jeg glemte hele nesespraytidspunktet, altså hoppa over en dusj. men det var ingen fare sa "ekspertene". man blir nedregulert uansett..

lykke til med forsøket! jeg er en av de superheldige som ble gravid på første ivf (etter først å ha hatt både pergotimekurer og inseminasjoner) og er i dag lykkelig mamma til en deilig gutt på 3 mnd.

skal allerede NÅ (det er jo litt ventetid da) sende ny søknad om neste ivf forsøk! må si jeg virkelig GLEDER meg til å begynne å spraye og sprøyte igjen!

særlig nå som jeg vet hva det kan føre til!

fortsatt god ferie.

Hei på deg !

Det er ikke så farlig med de tidspunktene. Det viktigste er at du sprayer med jevne mellomrom - og riktig antall ganger pr. døgn. Om det blir en time eller tre galt, spiller ingen rolle. Hele poenget er å unngå spontan eggløsning, og det går fint selv om det ikkke skjer på timen hele tiden.

Når du sprayer, føles det ikke likt hver gang. Første gangen jeg drev med dette, trodde jeg det ble galt, fordi jeg ikke merket noen ting. Men det virker - selv om det ikke føles sånn. Bare spray slik det står, og så blir det bra.

Håper du koser deg der du er, selv om det er varmt. Kjærlighetsturer er jo alltid hyggelige *s*.

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...