Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest trockeln

Ja, men dette har vel ikke så stor betydning for om det blir et forhold ut av det?

Hvis du hadde lyst på et forhold til fyren, så hadde han ikke fått pult deg, men en fyr som du ikke hadde lyst på noe forhold til, HAN hadde fått pult deg...

...hvor er logikken...?

Hvis du hadde lyst på et forhold til fyren, så hadde han ikke fått pult deg, men en fyr som du ikke hadde lyst på noe forhold til, HAN hadde fått pult deg...

...hvor er logikken...?

Det var ikke det jeg mente. Men mange sier jo det at dersom man går for tidlig til sengs med en kar, er det mindre sjanse for at det blir et forhold ut av det. Mange har jo ons bare for å sexens skyld ikke fordi de vil ha et forhold. Det jeg mente var om det "lønner" seg å vente en stund med sexen dersom man ønsker seg et forhold og ikke bare en ons? På den andre siden kan det jo hende at fyre mister interessen hvis de ikke blir sex med det første, men da er han vel heller ikke så interessert i damen.

Annonse

Det var ikke det jeg mente. Men mange sier jo det at dersom man går for tidlig til sengs med en kar, er det mindre sjanse for at det blir et forhold ut av det. Mange har jo ons bare for å sexens skyld ikke fordi de vil ha et forhold. Det jeg mente var om det "lønner" seg å vente en stund med sexen dersom man ønsker seg et forhold og ikke bare en ons? På den andre siden kan det jo hende at fyre mister interessen hvis de ikke blir sex med det første, men da er han vel heller ikke så interessert i damen.

jeg liker å vente til jeg kjenner en fyr veldig godt til jeg bestemmer meg om jeg har lyst å ha sex med ham eller ikke jeg da... og da er det jo gjerne fordi jeg er interessert i et forhold...

Gjest ikke ons mer..

fine bilen såsåså...

Man vet jo aldrig om det er rust i understellet.

Selvsagt KAN et ons føre til mer, men det er nok veldig sjelden! Ons skjer som regel etter fuktig natt på byen, og etterpå er alt dumt... Ingen god sex heller når det er ons. Sikkert de som mener omvendt, men jeg tror ikke ons er veien til et forhold. Så kan det også skje du møter en gutt og dere har sex fra starten av, men da er det ikke ons...

Annonse

Selvsagt KAN et ons føre til mer, men det er nok veldig sjelden! Ons skjer som regel etter fuktig natt på byen, og etterpå er alt dumt... Ingen god sex heller når det er ons. Sikkert de som mener omvendt, men jeg tror ikke ons er veien til et forhold. Så kan det også skje du møter en gutt og dere har sex fra starten av, men da er det ikke ons...

Ja, det kan også hende. At man møtes flere ganger og du tror du er på vei inn i et forhold og at han er interessert på samme måten som deg og så viser deg seg at han bare er ute etter sex. Jeg har blitt manneredd jeg:-(

Javisst kan et ONS bli noe mer, og jeg tror ikke det skjer så sjelden, heller. Med ONS mener jeg da at man råker i hop på en fest eller et utested, er sammen den kvelden, går til sengs sammen og skilles uten å gjøre noen avtaler.

Så treffes man tilfeldig etter en stund - eller den ene ringer i etterkant. Og oppdager at man har veldig lyst til å bli nærmere kjent.

Jeg snakker av erfaring: Nesten alle mine seriøse og langvarige forhold har startet slik. Hvis begge har lyst og forholdene ellers ligger til rette, skjønner jeg ikke hvorfor man skal vente med sexen og gjøre seg kostbar. At menn ikke respekterer kvinner som går til sengs med dem første kvelden har jeg vondt for å tro i 2003. Da må tida i så fall ha gått gal vei. Og da har de vel ikke respekt for seg seg heller? Nåja, at det finnes noen som tenker slik, kan forresten være tilfelle.

Jeg har merket meg fra tidligere diskusjoner her inne at mange oppfatter ONS som bare sex. Det er jeg ikke enig i. Jeg vil definere det som "sammen for en kveld". Det kan godt ligge romantikk i lufta selvom det ikke utveksles avtaler og løfter. Og en spontan tenning mellom mennesker handler sjelden bare om sex.

Gjest undrerpå

ONS kan gjerne være starten på et forhold ja.

Men om det er positivt..tja. Men antagelig ikke negativt heller.

er man ute etter et ons, så er det vel egentlig bare det man vil ha... som regel... jeg mener; kler du av deg på første date med en potensiell? I rest my case...

Gjest papirtiger

er man ute etter et ons, så er det vel egentlig bare det man vil ha... som regel... jeg mener; kler du av deg på første date med en potensiell? I rest my case...

Hvem sier at man må være _ute_ etter ons for å ha det? Ting kan skje spontant :)

Men hvis gutten skulle vise seg å ha "jenter som har sex på første date er horer" meninger, så er han helt klart ikke kjærestemateriale.

Ideen om at man ikke kan bli kjæreste med noen man har hatt sex med, er en teit urban myte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...