Nick: Kari Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Hei på dere alle sammen som har den samme drømmen som jeg har hatt i over 2 år, drømmen om å bli mamma. Jeg har vært innpå denne siden mange ganger for å trøste meg med om at det faktisk er flere som er rammet av denne urettferdigheten.Folk som ikke har slitt en dag med å få barn klarer ikke sette seg inn i våres situasjon.Jeg er ei jente på 33 år som måtte begynne helt på nytt etter at min tidligere samboer gikk bak min rygg og ble far 8 mnd etter at det ble slutt mellom oss.Dette har slitt meg nesten i stykker, spesiellt når jeg selv ønsket så inderlig å bli gravid og trodde alt var bra mellom oss.Etter noen år dukket min nåværende samboer opp og lykken vendte seg til meg.Vi ønsket etter en tid å stifte familie ,men dette viste seg etterhvert å være vanskelig.Jeg hadde mange undersøkelser og behandlinger av alle slag som skulle hjelpe,men ingen resultat.Homopatene sa at det kunne vøre p.g.a plagene etter bruddet med min x som var årsaken, Etter at vi hadde prøvd i 2 år uten at vi lyktes så ble humøret og psyken dårligere.Jeg klarte nesten ikke tenke på noe annet,og tårene rann hver gang jeg ble spurt om hvorfor ikke jeg hadde barn.For 2 mnd siden var det bilde av ei jente fra mitt hjemsted som hadde hjulpet alle med å bli gravide med zoneterapi på spesielle dager i syklusen og jeg ringte med en gang. Jeg var hos henne tre ganger og vips så var jeg gravid.Nå går vi rundt og bare stråler av lykke. Jeg ville så gjere dele denne lykken med dere og jeg hadde tenkt å skrive navnet på henne jeg kan takke inn på denne siden men slik jeg forstår det så er ikke det lov, men kanskje de som sitter bak spakene her kan gi dere mailadressa mi? Lykke til jenter, jeg tenker på dere. Kari 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/113904-ei-historie-jeg-vil-dele-med-dere-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.