Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hakkespettn

Jeg lurer på om det er noen som har de samme plagene som meg? En 14 dagers tid etter menstruasjon får jeg vondt i området der eggstokkene ligger, er det virkelig så merkbart å ha eggløsning? Det er mest vondt på høyre side og i hele dag har magen vært "stinn"!(virket oppblåst). Jeg og min partner prøver på å få barn, men jeg har tatt test, så jeg er ikke gravid! I dag er det 14 dager siden jeg hadde menstruasjon og jeg hadde en liten blødning i ettermiddag! Jeg blir frustrert og bekymret når jeg ikke vet hva som skjer med min egen kropp! Fint om noen kan gi meg tilbakemelding på dette!

Hilsen engstelig 22 åring!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114136-vondt-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siska23

Det er helt vanlig å ha smerter når en har eggløsning, så ikke vær redd. Om du nå skulle være gravid ville det ikke kunne vise på en gravid-test før den dagen du forventer mensen igjen... Så om du har tatt en test nå som er negativ, betyr det ikke at du er gravid.... Og den lille blødninga du hadde kan være såkalt "festeblødning", noe noen har når det befruktede egget fester seg i livmor-veggen.... Vil ikke gi deg store forhåpninger, men vent til du skal få mensen, og kommer den ikke så ta en test!! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114136-vondt-i-underlivet/#findComment-682232
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...