Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mr. MojoRisin'

Vi har fått en sommervikar på jobben, en smekker jente på 18 år.

Jeg hare vært i et halvannet år langt forhold, og er fornøyd med det.

Så kommer problemet: Jeg er en person som liker å flørte - selv på jobben. Og når denne unge og smekre damen begynte som vikar, så klarte jeg jo selvsagt ikke å dy meg.

Min kjære vet om at jeg liker å flørte, og hun har ingen problem med det, fordi jeg aldri går lengre enn til flørtestadiet.

Men så en dag fortalte en kollega av meg, som er i hennes omgangskrets, at hun hadde fortalt venner at jeg la an på hennne.

OK, det kan være et problem, tenkte jeg. Men ifølge min kollega, har hun ikke oppfattet flørtingen som hverken pågående eller plagsom - snarere tvert imot.

Nå går hun rundt og smiler til meg hele dagen, og spør alltid om vi skal gå til kantina sammen og slikt.

Og på et møte idag satt hun ved siden av meg, iført et skjørt. Hun løftet på det ene benet, slik at jeg så mye av låret hennes.

Enhver heteroseksuell mann MÅ jo se når et solbrunt og vakkert kvinnelår åpenbarer seg i vår nærhet, så jeg tittet selvsagt litt i smug. Tror hun så meg, men hun gjorde ingenting for å dempe min kikkertrang. I stedet løftet hun benet enda mer!

Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg er veldig fornøyd i det forholdet jeg er i, men klarer ikke å få denne kvinnen ut av mine tanker.

Jeg er kun seksuelt tiltrukket av henne - det er ikke snakk om følelser av noe slag.

Jeg kan da ikke gå rundt og være kåt på jobb hele dagen, heller. Hva vil folk tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114139-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym for øyebl...

HEI HEI

Jeg er ei dame/kvinne kall det hva du vil på 28 år.

Vært gift i 7 år- har det heelt topp med min mann..topp sexliv, kommuniserer bra..jaja ting er så bra som det kan være(seff noen krangler). Men jeg har blitt kjent med en mann/gutt som jeg er blit utrooolig tiltrukket av. Så jeg skjønner hva DU mener!

Jeg tenker på han hver dag...fantaserer om han...meg og han i fri.....ja akkuratt.

Men når jeg tenker på han så får jeg såå dårlig samvittighet for det er jo "forbudte føllelser" jeg har.

Dårlig samvittighet mht mann min..føler meg slem fordi jeg har et slit begjær for en annen mann. Vil at det begjæret skal "ta slutt"- vil ikke ha lyst på han. Bare disse følelsene kunne forsvinne- så jeg kan føle meg "normal" hvis jeg kan kalles det.

Dette spm som jeg stiller nå vet jeg sikkert svaret på...men jeg måå spørre uansett!!

Er det vanlig at man føler slik- når jeg har et bra ekteskap- kanskje etkeskapet er for "perfekt"??

Spenning...det forbudte...

Bare jeg tenker på han så "tenner jeg"...blir redd av den følelsen der jeg.

Takker hvis noen kan gi meg tilbakemelding!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114139-hjelpe-meg/#findComment-682097
Del på andre sider

Gjest nemlig!

HEI HEI

Vært gift i 7 år- har det heelt topp med min mann..topp sexliv, kommuniserer bra..jaja ting er så bra som det kan være(seff noen krangler). Men jeg har blitt kjent med en mann/gutt som jeg er blit utrooolig tiltrukket av. Så jeg skjønner hva DU mener!

Jeg tenker på han hver dag...fantaserer om han...meg og han i fri.....ja akkuratt.

Men når jeg tenker på han så får jeg såå dårlig samvittighet for det er jo "forbudte føllelser" jeg har.

Dårlig samvittighet mht mann min..føler meg slem fordi jeg har et slit begjær for en annen mann. Vil at det begjæret skal "ta slutt"- vil ikke ha lyst på han. Bare disse følelsene kunne forsvinne- så jeg kan føle meg "normal" hvis jeg kan kalles det.

Dette spm som jeg stiller nå vet jeg sikkert svaret på...men jeg måå spørre uansett!!

Er det vanlig at man føler slik- når jeg har et bra ekteskap- kanskje etkeskapet er for "perfekt"??

Det dere har er trygt og godt.. Ikke gå ifra det pga en flørt! Alle har lov til å fantasere, men la det bli med det. Ikke vær utro.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114139-hjelpe-meg/#findComment-682123
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fallen

"Jeg hare vært i et halvannet år langt forhold, og er fornøyd med det."

Det andre paret har vært gift i 10 år.

Dama her er 18, den andre 17.

Selv om man er i ett godt forhold er det fullt mulig å bli betatt av andre. Jeg har selv hatt perioder hvor jeg blir betatt av andre, men det går over etter en stund..og da er det nesten som om jeg blir nyforelsket i samboeren min igjen...og det er en enormt god følelse. Men uansett, flørter en med andre, så må en bare passe på at det ikke går for langt. Mr. MojoRisin' (bra nick forresten): Du burde kanksje slutte med flørtinga...i hvert fall hvis du er fornøyd med forholdet du har. For det er forskjell på å være betatt og å flørte...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114139-hjelpe-meg/#findComment-682219
Del på andre sider

Gjest Pricilla

En kollega og jeg flørter masse vi og, jeg har et veldig bra forhold som nå har vart i 4 år og jeg kunne aldri tenke meg noe mer med kollagaen min enn flørt og prat. vi snakker bra sammen og har det veldig veldig gøy, blir så klart frista til å gå litt lenger, men gjør det ikke for vet det vil ødelegge det jeg har. Han er også opptatt.

men man har lov til å tenne på andre og synes andre enn din kjære er sexy, det er lov å flørte og, men gjør man noe mer har man godt for langt...

Tror det er sunt med en "frisk pust" av og til.. bør ikke bety at forholdet ditt er feridg eller at du vil gå fra kjæresten pga flørten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114139-hjelpe-meg/#findComment-682619
Del på andre sider

Gjest ikke sign

HEI HEI

Bare hold deg til det (den) du har.. Du har lov til å tenke på andre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114139-hjelpe-meg/#findComment-683139
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...