Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å gå en 3-dagers tur i fjellet i september sammen med noen kolleger. Jeg vil da være i uke 19.

Høres det forsvarlig ut? Selve gåingen regner jeg med er OK, det er snakk om å GÅ - ikke klatre -i fjellet... Og det kan jeg ikke se skulle være så risikabelt? Jeg er mer usikker på hvordan det er å bære en tung ryggsekk når man er gravid - er det OK? Det er vel løfting som ikke er så bra, men en tung sekk på ryggen i mange timer mens man går i terrenget er kanskje heller ikke så lurt?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114172-fjelltur-i-uke-19/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Å gå er bare kjempe fint.. Missunder deg der som klarer det. Den sekken er nok det som er problemet.. Snakk med legen din, eller bare ring ned å spør på kontoret der..

LYKKE til.

Er ikke sikker på om jeg kommer til å gjøre det, må kjenne på formen når det nærmer seg... Skal først spørre jordmora mi denne uka om hun tror det er OK å gå en sånn tur. Sier hun det er greit, må jeg tenke meg godt om... venter nok med å bestemme meg til rett før, for det er ikke så lett å spå hva slags form man er i om 3-4 uker...

Vi får se hva det blir til - hadde vært supert å klart å gjennomføre uten problemer!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114172-fjelltur-i-uke-19/#findComment-692556
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...