Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så sant du ikke vil bli gravid, så er et vel ingen grunn til ikke å ta dem i det hele tatt. selv har jeg gått over til p-sprøyte isteden, (selv om jeg har sprøyteskrekk). etter noen måneder sluttet jeg å ha mensen helt, veldig deilig. Tar en ny sprøyte hver tredje måned. du kan jo alltids vurdere det når du likevel skal få en ny resept av legen din.

så sant du ikke vil bli gravid, så er et vel ingen grunn til ikke å ta dem i det hele tatt. selv har jeg gått over til p-sprøyte isteden, (selv om jeg har sprøyteskrekk). etter noen måneder sluttet jeg å ha mensen helt, veldig deilig. Tar en ny sprøyte hver tredje måned. du kan jo alltids vurdere det når du likevel skal få en ny resept av legen din.

Problemet er vel litt at jeg lurer på om jeg må til legen i det hele tatt.

Jeg fikk ny resept for et år like før jeg sluttet. (Det var tross alt ikke helt planlagt at jeg skulle slutte å ha sex.)

Problemet er vel litt at jeg lurer på om jeg må til legen i det hele tatt.

Jeg fikk ny resept for et år like før jeg sluttet. (Det var tross alt ikke helt planlagt at jeg skulle slutte å ha sex.)

Åja, sikkert ikke, det spør du jo bare om på apoteket når du leverer resepten, om den er utgått eller ikke, ellers står det kanskje på den?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...