Gå til innhold

Er jeg bare dum nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Tankene dreper meg!

Hei!

Etter 1,5år med kjæresten min så fikke jeg en litt ubehagelig opplevelse her om dagen. Da vi blei sammen var jeg 19 og hadde aldrig kysset, hatt sex med noen. Det var noe jeg ville vente med til den rette kom (og hun ER den rette!) Da vi blei sammen fortalte jeg om alle mine erfaringer med det motsatte kjønn (selv om det ikke var så mye) og hun fortalt sine opplevelser. Jeg vet at hun var sammen med en type i 9 mnd før vi blei sammen. Jeg godtok det, men skjønte ikke hva hun skulle med ham. (Jeg har hatet gutten side jeg var liten (han er slem og går på stoff...skikkelig pøbel, slår ned folk i rullestol osv.)

Uansett... hun sa at han var den eneste før meg hun hadde hatt sex med, hun sverget til og med på det. (bortsett fra litt kysseepisoder her og der, men de betyr ingen ting for meg)

Så... her om dagen fant jeg noen lapper op rommet hennes der det stod skrevet ting om henne av henne... Hun hadde hatt sex med flere gutter før meg. blitt slikket og hun hadde sugd dem osv.

Jeg blei helt knust for at hun har løyet for meg. En annen ting er at hun ikke lar meg få lov til å slikke henne, men hun hadde blitt slikket av de andre og likt det... Jeg føler meg dårligere enn dem...

Jeg har en svært klar holdning til sex. Man skal spare seg til man har funnet noen man virkelig bryr seg om og det skal være kjærlighet til stedet.

Nå føler jeg at hun er skitten. De guttene hun har hatt før meg er skikkelige low-lifers. En annen ting som plager meg er at hun var 14-16 og de godt 25-28.

Hva skal jeg gjøre nå?

Skal jeg tilgi henne for å ha løyet glemme alt og prøve på nytt å stole på henne?

Og jeg klarer bare ikke la være å tenke på de ekle guttene hun har hatt i munnen osv.

Er jeg dum nå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114224-er-jeg-bare-dum-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første har du jo ingen rett til å kreve å få vite _alt_ hun har foretatt seg før hun traff deg. Fortid er og blir fortid.

For det andre - er du sikker på at de lappene var sanne? At det ikke bare var "ønsketenking" fra hennes side?

Og jo, jeg synes kanskje du er litt "dum" hvis du henger deg sånn opp i det. Når man er 14-16 gjør man mange dumme ting som man ikke ville gjort senere i livet og kanskje ble hun presset til det?

At hun ikke vil at du skal slikke henne kan ha flere grunner, kanskje hun føler at hun ikke er ren nok? Eller kanskje hun ble presset til oralsex tidligere og derfor ikke vil bli utsatt for det igjen?

Snakk med henne du. Ikke i sengen, men på et tidspunkt dere ikke har sex og har god tid og ikke blir forstyrret. Lykke til!

Gjest pasa20

Er ikke enig med de andre svarene... Du var åpen med henne og fortalte henne hva du følte helt fra begynnelsen av, men hun var uærlig med deg og nå er jeg sikker på at du ikke kan stole på henne lenger og begynner å tvile på alt hun har sagt tidligere....

Selv om jeg ikke er enig med deg i alt du sier har du rett på dine meninger og du har en like stor rett til å kunne bestemme hvilken type jente du vil være sammen med...

Gjest ikke forlat henne

jeg tror at hun skjemmes over sin fortid,og vil helst fortrenge det selv,aldri tenke på det eller snakke om det.det er sikkert et sårt punkt for henne.det kan hende hun har følt seg presset av alle de andre jentene hun hadde som venner da,at hun måtte gjøre slik som de gjorde.den alderen er et stort press.men vet egentlig ikke hva man vil,man har lett for å følge alt det venner gjør.det at hun har løyet for deg er sikkert for å skåne deg og henne.iogmed at det var i begynnelsen av forholdet deres hun fortalte dette,så ville hun ikke si alt,for hun var kanskje ikke sikker på om dere ville vare så lenge.hun følte sikkert at du ikke trengte å vite de dumme tingene om henne.jeg synes ikke at du skal uroe deg så mye for hvordan hun har vært,heller tenke på hvordan hun er nå,hvordan hun har forandret seg og hva dere har ilag. husk at fortiden har gjort henne til den hun er idag. om hun kanskje ikke hadde truffet deg så hadde hun kanskje holdt på likens som før,hun tenker kanskje for seg selv at du har styrket henne og gjort henne til et bedre menneske. lykke til!

Annonse

Gjest Tankene dreper meg ikke lenger.

jeg tror at hun skjemmes over sin fortid,og vil helst fortrenge det selv,aldri tenke på det eller snakke om det.det er sikkert et sårt punkt for henne.det kan hende hun har følt seg presset av alle de andre jentene hun hadde som venner da,at hun måtte gjøre slik som de gjorde.den alderen er et stort press.men vet egentlig ikke hva man vil,man har lett for å følge alt det venner gjør.det at hun har løyet for deg er sikkert for å skåne deg og henne.iogmed at det var i begynnelsen av forholdet deres hun fortalte dette,så ville hun ikke si alt,for hun var kanskje ikke sikker på om dere ville vare så lenge.hun følte sikkert at du ikke trengte å vite de dumme tingene om henne.jeg synes ikke at du skal uroe deg så mye for hvordan hun har vært,heller tenke på hvordan hun er nå,hvordan hun har forandret seg og hva dere har ilag. husk at fortiden har gjort henne til den hun er idag. om hun kanskje ikke hadde truffet deg så hadde hun kanskje holdt på likens som før,hun tenker kanskje for seg selv at du har styrket henne og gjort henne til et bedre menneske. lykke til!

Tusen takk alle sammen...Jeg har ligget noen timer og tenkt! Dere har helt rett alle sammen.

Jeg har vært dum som har hengt meg oppi det, for hun er en engel og jeg vet hun angrer på sitt tidligere liv.

Nå skal jeg besøke henne med en gang med nytt pågangsmot og uendelig kjærlighet!!

mil1365380270

Tusen takk alle sammen...Jeg har ligget noen timer og tenkt! Dere har helt rett alle sammen.

Jeg har vært dum som har hengt meg oppi det, for hun er en engel og jeg vet hun angrer på sitt tidligere liv.

Nå skal jeg besøke henne med en gang med nytt pågangsmot og uendelig kjærlighet!!

Håper du mener hun skal angre på at hun ikke fortalte deg det?

Hvis du mener hun må angre på det hun har gjort før hun traff deg:

Om hun ikke angrer, men bare sier det for at du skal bli fornøyd, tror jeg forholdet deres er på gyngende grunn. Hvorfor er du så opptatt på av at hun skal angre på dette?

Gjest ikke sign her

Ville bare si at jeg hadde ONS før jeg møtte den rette, mens han ventet.. Jeg vil ikke snakke om dette siden jeg angrer, og han vet ikke hvor mange jeg har vært med. For meg betydde ONS ingenting! Og siden jeg var full var det "bare" sex og ikke noe særlig godt.. Kanskje hun som meg angrer? Man må jo la fortid være fortid. Kan ikke endre det! Prøv å se på henne som den hun er, og glem det som var.. På sett og vis har jo det vært med på å gjøre henne til den hun er i dag! (Er det ikke det man sier?) Tenk positivt. Snakk med henne! Men ikke tving henne til å si hvem og hvor mange ganger..

Ville bare si at jeg hadde ONS før jeg møtte den rette, mens han ventet.. Jeg vil ikke snakke om dette siden jeg angrer, og han vet ikke hvor mange jeg har vært med. For meg betydde ONS ingenting! Og siden jeg var full var det "bare" sex og ikke noe særlig godt.. Kanskje hun som meg angrer? Man må jo la fortid være fortid. Kan ikke endre det! Prøv å se på henne som den hun er, og glem det som var.. På sett og vis har jo det vært med på å gjøre henne til den hun er i dag! (Er det ikke det man sier?) Tenk positivt. Snakk med henne! Men ikke tving henne til å si hvem og hvor mange ganger..

Jeg trenger ikke at hun angrer, men vet at hun gjør det. Det som primært såret meg var at hun løy for meg. Hun kunne jo bare sagt det har du ikke no med f.eks. Litt vanskeligere å stole på henne da liksom.. men jeg forstår henne og, så jeg legger det hele bak meg. Tror det er godt for henne å få det ut av verden også.

Gjest ikke sign her

Jeg trenger ikke at hun angrer, men vet at hun gjør det. Det som primært såret meg var at hun løy for meg. Hun kunne jo bare sagt det har du ikke no med f.eks. Litt vanskeligere å stole på henne da liksom.. men jeg forstår henne og, så jeg legger det hele bak meg. Tror det er godt for henne å få det ut av verden også.

Ja, det beste er nok å glemme det. Jeg skulle bare ønske jeg kunne glemme, men skal si deg det ikke er lett. Kanskje hun angrer og føler seg billig... Så ikke snakk om dette, men kos dere:)

Ok, hun løy da dere først traff hverandre, og det er vel ikke så rart, ellers ville hun jo mistet deg. Og senere var det jo forsent, da hadde hun allerede løyet, og hun var redd for å miste deg på nytt om hun plutselig skulle komme og fortelle sannheten. Dessuten var hun en ganske annen da hun var så ung.

Var det meningen at du skulle finne disse lappene? Snoket du i sakene hennes? Hvordan vet du de var skrevet av henne da hun var på den aldren, og hvordan vet du alt som står der er sant.

Angående slikking så kan hun ha hatt en dårlig opplevelse. Det kan vekke gamle minner som er vonde for henne. Eller det kan være du gjør det "feil". I begge tilfeller er du nødt å komme til bunns i grunnen til dette. Kanskje hun kan fortelle deg hvordan du kan gjøre det godt? Eventuelt hvorfor hun ikke liker dette? Dessuten bør du gjøre det når hun er nydusjet, ellers kan hun føle seg ubekvem. Det er lett å være redd for å lukte eller smake vondt... kanskje tiden rett og slett ikke er moden for dette enda, dere er tross alt ganske unge fremdeles, og om hun har hatt sex siden hun var 15, så bør hun kanskje få lov å slappe av litt på det området, slik at sex igjen kan bli noe godt og flott.

Gjest fghfghfg

Skjønner deg godt.

Noen videre råd er det vanskelig å komme med - snakk med noen mye eldre som har litt perspektiv på saker og ting og som kan gi gode råd?

Men ha i bakhodet at mange unge jenter gjør mye som de egentlig ikke liker...av andre grunner enn at de egentlig har lyst..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...