Gå til innhold

Er usikker på om jeg noen gang har hatt orgasme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest undrerpå

Nå er jeg gutt og kan ikke si hvordan det føles...

Men det sies vel slik:

Er du i tvil om du har hatt orgasme er det ingen tvil om at du ikke har hatt en...

sier som alle andre: du VET det dersom du har fått en orgasme... det kan jeg garantere deg...

Annonse

Gjest Pricilla

Du har ikke hatt det, tro meg... jeg var også usikker på om jeg hadde hatt det og var skuffa over det som skulle være "DET STORE", men når jeg fikk minførste var jeg ikke skuffa lenger! ; ) Den kom i dusjen... Finn en "go-stråle" og sett deg på huk. Da merker du det når du treffer riktig. Så kjenner du at det liksom kribler/stråler gjennom låra, så liksom samler all energien seg over kneet så slippes alt og kommer gjennom hele kroppen til det iler i huet. Så får du skikkelige sammentrekninger i underlivet, etterpå så trekker den seg ssammen og slipper akkuratt som om du har pulsåra der inne! ; )

Så er du blid og fornøyd! ; ) å prøv i dusjen - da går det sikkert, og hvis du opplever en orgasme der så VET du at det var orgamse og all tivil er borte.. For det er virkelig DET STORE, du må bare oppdage den først! ; )

Gjest Pricilla

Du har ikke hatt det, tro meg... jeg var også usikker på om jeg hadde hatt det og var skuffa over det som skulle være "DET STORE", men når jeg fikk minførste var jeg ikke skuffa lenger! ; ) Den kom i dusjen... Finn en "go-stråle" og sett deg på huk. Da merker du det når du treffer riktig. Så kjenner du at det liksom kribler/stråler gjennom låra, så liksom samler all energien seg over kneet så slippes alt og kommer gjennom hele kroppen til det iler i huet. Så får du skikkelige sammentrekninger i underlivet, etterpå så trekker den seg ssammen og slipper akkuratt som om du har pulsåra der inne! ; )

Så er du blid og fornøyd! ; ) å prøv i dusjen - da går det sikkert, og hvis du opplever en orgasme der så VET du at det var orgamse og all tivil er borte.. For det er virkelig DET STORE, du må bare oppdage den først! ; )

Det "energien" som stråler gjennom hele kroppen kejnnes ut som en lykkebølge som skyller over deg, du mister all sans og samling, herlig følelse... Synd det er over på et blink, skulle vært som grisen.. orgasme i 30 minutter - da hadde jeg nok daua av hjerteinferkt! *ler*

dusjen er et kjempetips, men du må ha en dusj med regulerbar dusjstråle og styrke. Og det er best å sitte, så slapper du helt av. Hold dusjstrålen på oversiden av klitoris. Om du holder en finger inni skjeden vil du kjenne at musklene trekker seg sammen flere ganger mens du får orgasmen.

Girl interrupted

Det bygger seg litt opp og er deilig når det når toppen..

Hmja.Jeg har aldri hatt orgasme men igår tror jeg jaggu ikke den var langt unna.Og det var faktisk med kun litt litt stimulering av klitoris og vanlig penetrering etterpå.Følte virkelig en følelse som ikke er til å ta feil av.. kjente at det var noe stort som var på vei. Gleder meg til den kommer skikkelig jeg!!:) :)

Hmja.Jeg har aldri hatt orgasme men igår tror jeg jaggu ikke den var langt unna.Og det var faktisk med kun litt litt stimulering av klitoris og vanlig penetrering etterpå.Følte virkelig en følelse som ikke er til å ta feil av.. kjente at det var noe stort som var på vei. Gleder meg til den kommer skikkelig jeg!!:) :)

hadde du fortsatt med klitorisstimulering SAMTIDIG med at han penetrerte deg skal du se du hadde klart det, om han hadde holdt ut så lenge da... men man kan få en slags orgasme av at han kommer også synes jeg, men den er helt annerledes, slags skjelving i kroppen og sjelefred...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...