Gå til innhold

det er noe jeg bare MÅÅ ha svar på!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bare liiille meg

Ja, det går da fint an. Jomfruhinna er jo ikke en tett hinne. Den har åpning. Hvordan trodde du ellers mensvæsken kom ut forresten?

utemom den lissom... skal gji deg et eks: han har ikkje vert inni meg, men kom utapå...kan eg bli gravid?

Ulv I Faarikaal

sukk... okey...men er det noen som veit ca kor stor sjanse det er for at man blir gravid av det?

Teknisk sett veldig liten, de små svømmerne er utholdende, men det høres vanskelig ut å forsere en lukket skjede og et lite hull.

Annonse

bare liiille meg

Teknisk sett veldig liten, de små svømmerne er utholdende, men det høres vanskelig ut å forsere en lukket skjede og et lite hull.

takker:) det hjalp litt på selvtillitten akkurat når det gjelder det. så jeg trenger ikkje kjøpe noen graviditets test, eller bør jeg gjøre det?

Teknisk sett er et lite hull, så det er nok fullt mulig.

Hullet er ofte ikke så veldig lite akkurat. Og en del jenter har faktisk ikke jomfruhinne en gang, siden den kan ha forsvunnet lenge før første samleie(pga f.eks noe så uskyldig som ridning). Så jomfruhinne som prevensjon(altså at han holder seg i ytre del av skjeden i den tro at en utløsning der er trygg så lenge jenta er "jorfru") er definitivt ikke særlig sikkert.

utemom den lissom... skal gji deg et eks: han har ikkje vert inni meg, men kom utapå...kan eg bli gravid?

Om han ikke har vært inne i deg i det hele tatt er dere jo trygge, men om han har vært litt inne er muligheten til stede.

Hvorfor ikke heller praktisere sikker sex så dere slipper lure?

bare liiille meg

Om han ikke har vært inne i deg i det hele tatt er dere jo trygge, men om han har vært litt inne er muligheten til stede.

Hvorfor ikke heller praktisere sikker sex så dere slipper lure?

hehe, nej, det blei bare sånn, men veit jo det til neste gang :)

bare liiille meg

Hullet er ofte ikke så veldig lite akkurat. Og en del jenter har faktisk ikke jomfruhinne en gang, siden den kan ha forsvunnet lenge før første samleie(pga f.eks noe så uskyldig som ridning). Så jomfruhinne som prevensjon(altså at han holder seg i ytre del av skjeden i den tro at en utløsning der er trygg så lenge jenta er "jorfru") er definitivt ikke særlig sikkert.

nej, det er no greit nok det, bruker det ikkje som noen prevensjon, men er bare litt bekymra jeg...

Ulv I Faarikaal

Neida, men hun sier UTENPÅ. Jo lenger inn jo bedre svømmeforhold og kortere vei, regner jeg med :)

Ulv I Faarikaal

takker:) det hjalp litt på selvtillitten akkurat når det gjelder det. så jeg trenger ikkje kjøpe noen graviditets test, eller bør jeg gjøre det?

Er du usikker, må du snakke med helsepersonell. Angrepille fins for de som er veldig sikre på at "ting gikk i boks".

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...