Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

Regner med at du er jente da det er ofte vårt lodd i livet å måtte knote oss frem til orgasmer..

Du har oppgitt litt lite opplysninger for å kunne gi tips.. Har du noen gang fått orgasme på egenhånd (bokstavlig talt) eller er problemet at du ikke får det sammen med en partner? Eller får du orgasme av og til vha fingre, dusj, vibrator el tunge?

Har du aldri fått orgasme før vil jeg anbefale deg å utforske deg selv med fingre (eller noe av det andre), du finner fort ut hvor det gjør godt i området rundt klitoris spesielt. Bruk gjerne glidemiddel for å la fingre gli lett.

En klitorisvibrator er kjekt hvis du ikke klarer å "koble ut" da den gir sterkere stimuli enn fingre.

Vet ikke om dette sier deg noe..:)

Gjest ikke nick akkurat nå :)

Jeg var over 20 før jeg fikk min første orgasme. Hadde prøvd å ta på meg selv, men det funket liksom ikke. Så leste jeg om at dusj-strålen skulle være fantastisk deilig... Og det lyktes!! Anbefales! Har du dusj der du kan stille strålen inn til en sterk stråle (om du forstår), og begynn med litt svak stråle først, øk på etterhvert som du føler for det. Nesten garantert å lykkes. Og nå, flere år senere, er dusjen fortsatt min "koseplass"! Fantastisk deilig!!! :) Lykke til :)

Jeg var over 20 før jeg fikk min første orgasme. Hadde prøvd å ta på meg selv, men det funket liksom ikke. Så leste jeg om at dusj-strålen skulle være fantastisk deilig... Og det lyktes!! Anbefales! Har du dusj der du kan stille strålen inn til en sterk stråle (om du forstår), og begynn med litt svak stråle først, øk på etterhvert som du føler for det. Nesten garantert å lykkes. Og nå, flere år senere, er dusjen fortsatt min "koseplass"! Fantastisk deilig!!! :) Lykke til :)

ja, ja, ja, mitt tips også! trenger ikke så hard stråle, iallfall ikke i begynnelsen, men den må være en stråle og ikke mange små... og passe temperatur. tar med meg dusjhodet når jeg flytter jeg.

Annonse

Gjest ikke sign her

ja, ja, ja, mitt tips også! trenger ikke så hard stråle, iallfall ikke i begynnelsen, men den må være en stråle og ikke mange små... og passe temperatur. tar med meg dusjhodet når jeg flytter jeg.

Hei. Brukte dusjen før.. men syntes det var flaut/skammelig eller hvordan jeg skal forklare det.. Følte meg dum etterpå. Er det altså litt vanlig å bruke dusjen? Er det ikke litt merkelig? Gjør det ikke nå (dessuten har vi svak sparedusj...).

Hei. Brukte dusjen før.. men syntes det var flaut/skammelig eller hvordan jeg skal forklare det.. Følte meg dum etterpå. Er det altså litt vanlig å bruke dusjen? Er det ikke litt merkelig? Gjør det ikke nå (dessuten har vi svak sparedusj...).

Jeg gjør det i dusjkabinettet innimellom, men det er ikke så tilfredsstillende å bruke dusjstrålen rett mot kjønnet synes jeg. Vasker jo bort en del av smørevæsken da.

klart det ikke er skammelig eller flaut, det er jo dessuten sunt! for hjertet! og så er det noen som mener at jo mer du onanerer, jo mer venner du kroppen til å ha lyst på sex ofte, det er derfor med å øke sexlysten. men såklart, det er lett å bli avhengig, og ikke klare få orgasme på noen annen måte sikkert, om man gjør det flere ganger hver dag, men et par ganger i uken iallfall må da være greit. (oftere om man er singel da såklart), er jo greit å spare litt til partneren også. og så kan man jo ta med seg partneren i dusjen, og leke seg sammen der. kjøp deg sparedusj med regulerbart dusjhode! vi jenter har da like mye rett på å onanere oss frem til orgasmer som gutta har?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...