Gjest Grublerinna Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg vrir hjernen min her... Traff en gutt forrige uke. Var på to dater. Det var veldig koselig og det ble litt kyssing og sånn. Nå om sommeren jobber jeg i den byen jeg kommer fra, så jeg reiser hjem for å jobbe. Var hjemme fra fredag til tirsdag. Fikk sms eller snakket med han på msn hver dag. Det var han som tok kontakt. Jeg reiste til Oslo igjen i håp om at vi skulle finne på noe sammen. Informerte ikke han om det. Da jeg kom til Oslo pratet vi på msn. Han sa at det var sååå koselig sist gang vi var sammen og lurte på om han kunne ta en tur til meg. Jeg svarte ja på dette, men i løpet av samtalen rant det litt ut i sanden. Deretter spurte jeg om vi skulle gå en tur. Klokka var da 0015. Han sa at han var så trøtt at han kom til å falle sammen, men at vi kunne ta det en annen dag. Deretter var det godnatt, ha det og vi snakkes. I går kveld sendte jeg han en sms. Tenkte det var greit fordi han har alltid sendt sms til meg først. Fikk til svar at han tok noen pils med gutta. Etter en halv time logget han seg på msn og startet en samtale med meg. Sa at han egentlig var på nett for å sjekke ut noe med en jobb. Følte meg litt dust da... Men han hadde jo ikke trengt å prate med meg for det?? Etter litt prat om løst og fast sa han at han måtte gå tilbake til kameratene som han hadde på besøk. Det ble igjen: Kos deg og vi snakkes. Han vet ikke at jeg må reise hjem i dag for å jobbe. Jenter grubler alt for mye. Jeg vet at jeg gjør det i alle fall. Er gutter slik at om de er opptatt så tenker de at de kan treffe jenta en annen dag? Hjelp meg, dolere... Han virker forøvrig stille og sjenert. Jeg er 22, han 24... Han har jobbet til kl 21 disse dagene, så unnskyldningen om at han var trøtt kan jeg tro på... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114337-er-han-interessert-%C3%A5h-blir-gal-av-%C3%A5-gruble/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelica2 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ja, jeg tror helt sikkert han er interessert utifra hva du skriver. Det merkelige (og annerledes) med gutter i forhold til oss jenter, - er at de ikke grubler så mye og virkelig tar en tur ut med gutta mens vi sitter hjemme og venter! - Vær tålmodig, og ikke bli for ivrig (i starten er det lurt å være litt "Kostbar"), selvom det er minst like viktig å være seg selv... - Det at du er bortreist i perioder nå i sommer, er vel kanskje enda litt mer spennende for da er du ikke "alltid tilgjengelig". Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114337-er-han-interessert-%C3%A5h-blir-gal-av-%C3%A5-gruble/#findComment-683526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.