Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har for ca 2 uker siden begynt på p-pillen Yasmin.Menstruasjonsperioden(de fem første tabelettdagene ved første gangs bruk) er over, men likevel har ikke blødningen stoppet helt. Det er ikke rødt friskt blod som kommer, men heller brunt slim, med litt "utvannet" rødt blod innimellom. Er dette normalt siden jeg akkurat har startet på p-pillen? Var hos gynekologen nettopp og jeg har ingen sykdommer/infeksjoner. Har ingen smerter eller ubehag.

Jeg er 28, og har ikke født barn. Har brukt p-piller før uten å oppleve dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114343-yasmin-og-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk veldig uregelmessig av yasmin, mensen kunne vare to uker og så starte igjen to uker etter det, eller før... men jeg har alltid hatt uregelmessig da, også med trionetta. andre sier de får mensen tre dager og helt regelmessig med p-piller. gikk over til p-sprøyte jeg, så slipper jeg mensen i det hele tatt, bortsett fra noen småblødninger en sjelden gang i blant.

Hei!

Tror det er relativt vanlig å ha småblødninger når man skal vende kroppen til en ny p-pille. Jeg hadde blødninger nesten hele den første måneden, senere stabiliserte det seg og jeg har vært fornøyd med Yasmin. Ha litt tålmodighet, ikke bytt merke før du har prøvd et par mnd, hvis du ikke har andre bivirkninger enn litt blødninger.

Hei!

Tror det er relativt vanlig å ha småblødninger når man skal vende kroppen til en ny p-pille. Jeg hadde blødninger nesten hele den første måneden, senere stabiliserte det seg og jeg har vært fornøyd med Yasmin. Ha litt tålmodighet, ikke bytt merke før du har prøvd et par mnd, hvis du ikke har andre bivirkninger enn litt blødninger.

Det har gitt seg noe nå, det er nok som du sier; kroppen trenger litt tid til å venne seg til hormonene etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...