Gjest Tankefull32 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei. Er ei jente som er gift,har to jenter som ikke er min mann sine.Han har to jenter fra tidligere forhold. Mitt problem er at jeg føler mer og mer at min mann misliker mine barn,må legge til at mine to er 12 og 9 år,den største har AdHd og utredes for tourette. Den minste har Tourette.. Altså meget krevende jenter,Hans barn er da uten diagnoser og er selvfølgelig "snille "jenter. Føler oftere og oftere at han er sur og grinete uten grunn til mine to,hans barn bor langt unna slik at de er ikke så ofte,men heller lengre hos oss. Kjenner at jeg begynner å bli veldig sliten og at jeg går på vakt,for å forsvare ungene mine. Han eksploderer for det minste,enten det er litt rot eler lyder.. Hvordan løser jeg dette? Liker ikke denne følelsen noe,har selv Adhd og vet at jeg kan bli forferdelig sint og derfor veldig impulsiv, Har prøvd å ta dette opp med mannen min,men han ser ikke sin egen rolle i dette i det hele tatt,så hva gjør jeg da. Et langt hjertesukk fra .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114369-hva-skjer-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanti Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ta kontakt med det apparatet rundt dine jenter og krev å få hjelp til dette . Det finnes senter for hele familien som kan vere til stor hjelp . Disse bokstavdiagnosene rammer veldig hardt hele familien og da oftes hardere der hvor det er stefamilie i bildet . Jeg vet at i adhd foreningen kjøres det kurs for hele familien . Det er nok viktig for din mann at han forstår hva dette er . Min mann er heller ikke far til min sønn (med adhd og mulig ts ) så jeg har kjent litt på det selv . Jeg dro med samboen min på alskens kurs om adhd , likedan var han konsekvent med på utredningen , pløyde gjennom alle skjema , spørsmål , tester ol . Det er ihvertefall viktig for dere å få hjelp utenfra . Han vil nok føle at du forsvarer jentene , mens du føler at han angriper . Nå vet ikke jeg hvor i landet du bor , men det finnes mange lokalgrupper rundt om som har ulike tilbud som samtalegrupper .Detter kan du få vite om du tar kontakt med adhd foreningen www.mbd.no Kluet her er viten forståelse og samkjøring . Jeg ønsker dere lykke til . Det er tøft no ,men med hjelp så kan det meste ordnes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114369-hva-skjer-n%C3%A5/#findComment-683941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.