Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miafia

jeg har nå vært samme en i 5år,slutt 3 ganger. Min alder er 28 og han er 32. Var litt uheldig sist,ba meg ta angrepille. Jeg har lyst på barn,men ikke han pga råd,tid,sted og plass. Forholdet fungerer ikke 100% men skal man si det i alle år. Mine ting er hos foreldre,mye er det jeg skal legge i reginger når jeg lager mat,hus arbeid og vasker. han går bare hjemme ikke jobber,bruker all tid på hobby. Føler jeg må mase for at ting skal bli gjordt huset og aneks står på halv tolv alt etr jo hans,jeg skal vel trives også. Mye følelser i spill,han skal hive meg ut hver gang. Krangler er på gang,godtar ikke lengre. Nå sitter jeg et annet sted og tinga mine ligger i bilen. Har stor last som ligger på skulderene en sønn på 12 år som ikke er hos meg pga noe tideligere,ikke hans prob sier han,må la livet gå vidrere. Hjelp meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114371-vet-ikke-mer-jegur%C3%A5dig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

start på nytt i ny leilighet, uten ham, begynn å trene, meld deg på aktiviteter, ta kontakt med gamle venninner...

og det er ingen sjans for å jobbe for å få kontakt med barnet igjen?

du fortjener et nytt liv og en ny start iallfall, krangling og tull ødelegger bare, du får til noe bedre enn dette!

Er det jeg som er idiot?

Hvis du virkelig ønsker å tilbringe livet sammen med en latsabb (dersom han ikke jobber på grunn av sykdom!) som vil bruke all tid og penger på hobbyen sin, som ikke gidder gjøre ferdig ting han begynner på, en som du stadig krangler med i et forhold som ikke er 100% og aldri har vært det - ja da, kan man kanskje kalle deg en liten idiot? :o)

Ta deg litt tid for deg selv du og se om du virkelig savner ham etter en stund. Det er ikke sikkert du vil ha barn med en sånn en når alt kommer til alt.

Gjest miafia

Hvis du virkelig ønsker å tilbringe livet sammen med en latsabb (dersom han ikke jobber på grunn av sykdom!) som vil bruke all tid og penger på hobbyen sin, som ikke gidder gjøre ferdig ting han begynner på, en som du stadig krangler med i et forhold som ikke er 100% og aldri har vært det - ja da, kan man kanskje kalle deg en liten idiot? :o)

Ta deg litt tid for deg selv du og se om du virkelig savner ham etter en stund. Det er ikke sikkert du vil ha barn med en sånn en når alt kommer til alt.

syns flere kunne si meninger

Annonse

Gjest ikke signatur

Innlegget ditt er dessverre litt vanskelig å lese, og dette er nok en av årsakene til at du ikke får så mange tilbakemeldinger.

mvh

Tok du angrepille? Kan du være gravid? Tror det er best for deg å ende forholdet.. men det er jo du som må bestemme. Elsker du ham? Om forholdet står stille og du ikke har det godt må noe gjøres.. Virker som du trenger tid for deg selv. Utdannelse/jobb. Lykke til i alle fall! Snakk med denne typen din, og vær ærlig. Han må skjerpe seg synes jeg.. vil du være med ham si det.

syns flere kunne si meninger

Kanskje vil du ha flere meninger fordi du ikke liker de som er kommet inn så langt?

Det opplever jeg selv ofte, at jeg spør og spør om saker og ting inntil jeg finner noen som kan bekrefte det jeg allerede har bestemt meg for å mene.

Jeg trenger ikke tenke meg så veldig mye om for å vite at det er ganske dumt. Men ofte så er det vanskelig, veldig vanskelig å ta inn over seg at noe virkelig må endres på.

Endring kan være ganske vondt.

Det gjør vondt å vokse.

Gjest miafia

Er helt enig med "snilen" og "Lillemus".

Han tar deg ikke alvorlig, og siden det ikke gir resultater å si fra, så er det bare en ting igjen - få ditt eget liv!

Hvorfor er det han som kan kaste deg ut, og ikke omvendt?

Han som eier huset,hvor mye til fellers bør enn ha med sin samboer? Hva få han til å forstå at begge har prob ikke bare meg????? 32 år da bør enn vite mer ikke si plass,sted tid og penger og forholdet fungerer ikke. glad i deg hvor ofte sier man det til hverandre,bare enn for tjener det eller? Hvem kan si det dette til han forstå litt? Hans familie beskytter han hele tiden. Meg veldig lite. Jeg fikk straff på bursdagen min,han hadde ikke ordnet gave. Jeg har ønsket få mc lappen,sier han hadde bestillt time. Jeg var han i forkjøp og ikke sagt noe. Han var helt i mot det fra førsten.Så ble ingen gave på meg,samme i fjor oxo da jeg kom med sofan min,det var liksom gava mi frodi vi kranglet. Jeg er ikke særlig flink å beskrive ting her,men forsøker godt jeg kan.

Han som eier huset,hvor mye til fellers bør enn ha med sin samboer? Hva få han til å forstå at begge har prob ikke bare meg????? 32 år da bør enn vite mer ikke si plass,sted tid og penger og forholdet fungerer ikke. glad i deg hvor ofte sier man det til hverandre,bare enn for tjener det eller? Hvem kan si det dette til han forstå litt? Hans familie beskytter han hele tiden. Meg veldig lite. Jeg fikk straff på bursdagen min,han hadde ikke ordnet gave. Jeg har ønsket få mc lappen,sier han hadde bestillt time. Jeg var han i forkjøp og ikke sagt noe. Han var helt i mot det fra førsten.Så ble ingen gave på meg,samme i fjor oxo da jeg kom med sofan min,det var liksom gava mi frodi vi kranglet. Jeg er ikke særlig flink å beskrive ting her,men forsøker godt jeg kan.

dere er ikke samboere tydligvis? det er du som bor i HANS hus, med HANS ting, og til nød kan du få lov å ha noen av tingene dine hos ham?

straffe deg med ikke å gi deg gave? for en fæl måte å krangle på. ville ikke orket et forhold med mye krangel jeg, men jeg er ikke av den kranglete typen da.

man sier vel man er glad i hverandre når man føler inni seg at man er glad i den andre og bare MÅ få det ut og har kjempelyst å si det? ikke som en slags belønning?

høres ut som du fortjener bedre enn dette!

Gjest miafia

dere er ikke samboere tydligvis? det er du som bor i HANS hus, med HANS ting, og til nød kan du få lov å ha noen av tingene dine hos ham?

straffe deg med ikke å gi deg gave? for en fæl måte å krangle på. ville ikke orket et forhold med mye krangel jeg, men jeg er ikke av den kranglete typen da.

man sier vel man er glad i hverandre når man føler inni seg at man er glad i den andre og bare MÅ få det ut og har kjempelyst å si det? ikke som en slags belønning?

høres ut som du fortjener bedre enn dette!

Hvordan få slått ordntlig i bordet? Er ikke bedre når han drikker sprit,han sier både pso og neg. Ble slutt i fjord og en mnd senre ga jeg han opp,traff en annen fyr. Han ble jeg ikke hos,for jeg fikk en tlf midt på natta. Av han nåværende. Ble lovet ene andre ingenting bedre av noen. Bruk han andre mot meg hele tiden. at jeg kunne bli lurt å ligge med han osv osv

Annonse

mil1365380270

Uff, han virker som en umoden kontrollfrik, ut fra det du skriver her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...