Lillemus Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Å nei da. Det er ikke mobbing - det er god, gammeldags moro. Så det er ingen grunn til å slutte å skrive :-) ".............." La oss få ha det litt moro da - når det er så varmt at vi ikke orker annet og det er sååå stille på jobben at man nesten like gjerne kunne stengt... Pliiiis? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Vi mangler bare å få det innpå øyet. Hvordan kjennes det ? Det svir som f.. og man er blind den første halvtimen! ; ) Ikke å anbefalle.. 0 Siter
prisoner Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Vi mangler bare å få det innpå øyet. Hvordan kjennes det ? Det svir.. 0 Siter
Jane Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 Vi mangler bare å få det innpå øyet. Hvordan kjennes det ? Det er deilig. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. august 2003 Skrevet 1. august 2003 La oss få ha det litt moro da - når det er så varmt at vi ikke orker annet og det er sååå stille på jobben at man nesten like gjerne kunne stengt... Pliiiis? Selfølgelig - jeg har da ikke nektet dere :-) "............." 0 Siter
Ihna Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Det er deilig. Fikk sæd inn på øyet her engang,det var ikke godt og jeg hadde problemer med å se på et par dager,selv om jeg tok øyebade vann.....seig guffe det der.... 0 Siter
melankolsk Skrevet 7. august 2003 Skrevet 7. august 2003 Bah. Jeg bruker å ta en håndjager hver morgen for å få riktig styling på håret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.