Gå til innhold

Ville dere akseptere at mannen kjøpte sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gutt på snart 24

Jeg ville ikke lat dama mi kjøpe seg sex eller ha elsker om jeg mista snoppen.

Ville heller ikke kjøpt meg sex. Om jeg hadde sånn lyst på sex at jeg ikke kan fikse set med dama, måtte man snakket en del om det og funnet en løsning, eller gått fra hverandre.

Vanskelig spørsmål, det spørs også hvilken sykdom det er snakk om. Men om jeg visste jeg var døende ville jeg gjort alt for at han skulle hatt det godt, selv om det hadde gjort jævlig vondt så tror jeg at jeg hadde akseptert en elskerinne til han fremfor at han skulle kjøpe sex, men som sagt vanskelig å svare på nå...........

Det er ikke mange sykdommer som forhindrer enhver mulighet for å ha et sexliv, det finnes mange former for sex, noen ganger må man bare være litt kreativ.

Nei, jeg hadde ikke klart å leve med en mann som kjøper sex eller har ei elskerinne.

Selvsagt ikke! Jeg skjønner heller ikke hvilken sykdom som kan gjøre at kvinner ikke kan ha sex. Det er større sjanse for at mannen utsettes for noe. I så tilfelle hadde ikke jeg vurdert å skaffe meg sex andre steder. Det går alltid an å bruke hender/munn/redskaper o.l., det finnes ingen unnskyldning for å gå andre steder!

Jeg ville ikke lat dama mi kjøpe seg sex eller ha elsker om jeg mista snoppen.

Ville heller ikke kjøpt meg sex. Om jeg hadde sånn lyst på sex at jeg ikke kan fikse set med dama, måtte man snakket en del om det og funnet en løsning, eller gått fra hverandre.

Det er med tristhet jeg ser hvilke svar mange av jentene, og også gutt24 kommer med her, det er en egoisme og en mangel på empati og forståelse som dominerer hodene deres. Når det er sagt, så kan det godt hende at ikke alle prioriterer sin partner og hans/hennes behov, tanker og følelser like høyt som sine egne. Hvis det av en eller annen grunn ikke lar seg gjennomføre å ha et sexliv ville det i mine øyne vært helt urimelig for den ene part å nekte den andre et sexliv, hvis han/hun skulle ønske det.

Spørsmålet har dybde... Kjærlighet er så mye mere enn sex og selv om sex er limet som binder forholdet sammen så det er klart at ideelt sett er ikke det noen god situasjon, men hvis det er en dyp nok forståelse og kjærlighet til stede, vil ikke et forhold ta skade av at en person får tilfredstilt sine behov og får ut seksuell spenning/damp, isteden for å holde det inne, noe som skaper frustrasjon og aggresjon... noe som garantert gjør at forholdet havarerer... Så - vel, personlig ville jeg foretrukket at min partner kjøpte sex for da blir det på et rent...profesjonelt nivå, men med tanke på familieøkonomi etc så... er vel en elsker/elskerinne rimeligere :)

Annonse

Vanskelig spørsmål, det spørs også hvilken sykdom det er snakk om. Men om jeg visste jeg var døende ville jeg gjort alt for at han skulle hatt det godt, selv om det hadde gjort jævlig vondt så tror jeg at jeg hadde akseptert en elskerinne til han fremfor at han skulle kjøpe sex, men som sagt vanskelig å svare på nå...........

av en eller annen grunn er du min favoritt, butte - tolk det som du vil... :)

Nei jeg hadde ikke klart det, men viss det var så dårlig stillt med meg at jeg ikke hadde klart å tilfredstille han på annen måte.......

Ja da måtte jeg vært døden nær og da kunne han ha ventet med sex til jeg var borte. Noe han garantert også hadde gjort :-)

Gjest califen

Jeg ville ikke at mannen skulle KJØPE sex.

Ingen burde kjøpe en menneskekropp!!!!

Ingen burde kjøpe en menneskekropp, et menneske, slik at denne kan utføre ting kjøperen ønsker, mener du??

Hvilken verden lever du i egentlig?

Det er jo det som skjer hver dag i yrkeslivet, på idrettsarenaene, på filmlerettet, i TV-programmer, i musikkbransjen?

Ingen burde kjøpe en menneskekropp, et menneske, slik at denne kan utføre ting kjøperen ønsker, mener du??

Det er jo det som skjer hver dag i yrkeslivet, på idrettsarenaene, på filmlerettet, i TV-programmer, i musikkbransjen?

Var det ikke sex det handlet om her?

Hva er galt med kjøp av sex? Hvorfor skal det være umoralsk å ta betale for noe som andre får gratis? Alle jenter er horer, det er bare prisen som varierer. Noen forlanger kjærlighet, noen forlanger bare vennskap, noen forlanger penger og noen gjør det gratis.

Jeg har mindre respekt for jenter som har ONS enn for prostituerte.

Annonse

Hva er galt med kjøp av sex? Hvorfor skal det være umoralsk å ta betale for noe som andre får gratis? Alle jenter er horer, det er bare prisen som varierer. Noen forlanger kjærlighet, noen forlanger bare vennskap, noen forlanger penger og noen gjør det gratis.

Bra sagt!

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Dette er en viktig side av problemkomplekset prostitusjon, det såkalte eldste yrket i verden.

Problemet ligger i at mange som prostituerer seg, enten det er kvinner (fortrinsvis) eller menn, de gjør det ikke fordi de frivillig ønsket det. Det er nøden som driver dem inn i virksomheten. Hadde de hatt andre muligheter for inntekt, ville de neppe ha valgt å knytte seg til verdens eldste yrke.

Dertil kommer at mange prostituerte utsettes for vold og andre former for overgrep, i tillegg til at det står halliker bak, de som skal tjene pengene, mens de prostituerte, de som gjør jobben, nærmest er for å slaver å regne.

Det er altså ikke tilfeldig hvem som havner i denne bransjen. Her hjemme er det ofte mennesker i særdeles vanskelige livssituasjoner, med en traumatisk oppvekst, med rusproblemer og mer eller mindre uttalte psykiske lidelser.

Det er de svake, de lett utnyttbare, som må betale gildet.

Det er ingen tilfeldighet at prostitusjon stort sett dreier seg om menn som utnytter kvinner, dette fordi mennene er bærere av makten, som har pengene, mens kvinnene er de økonomisk avhengige og utnyttbare.

Det er alle disse tingene som gjør prostitusjonen så vanskelig å godta som en akseptabel levevei. Intervjuer man prostituerte er det få som er stolte av jobben sin. De fleste av dem har et nokså desillusjonert syn både på sine kunder og seg selv.

Det er ikke snakk om kjøpe en menneskekropp, men tjenester. Hva slags tjenester en kjøper gjør vel ingen forskjell. Noen betaler kokken for å spise, andre betaler kvinner for sex.

Jeg henviser bare til Berthold Grunfeld sitt innlegg her.

Der står det meste av det jeg også mener.

Gjest ingen hore her takk!

Du som kaller andre hyklere,hva er du da?

du er en hykler og en fordømmende person som kan kalle alle jenter horer.

Da er vell du en horebukk du da,som også har sex med disse jentene.

Hvilken verden lever du i da,og du som er enig med fallos,er søren ikke bedre.

Bare så dere vet det finnes det faktisk jenter her ute som faktisk ikke har lagt med så mange.!!

Selv har jeg faktisk bare hadt sex med forloveden min,og er fornøyd med det.!

Er det og horete?

Da burde dere ta en titt på dere selv,for dere har sikkert ikke lagt med så få selv,med den instillingen der,eller er det nettopp det dere ikke har.?

Slutt å tro dere er så forbaska god selv,og ta en titt på dere selv som person før dere kaller andre hyklere.!

Og slutt å vær så rett igjenom bitter,så kansje dere får det bedre med dere selv!

Du som kaller andre hyklere,hva er du da?

du er en hykler og en fordømmende person som kan kalle alle jenter horer.

Da er vell du en horebukk du da,som også har sex med disse jentene.

Hvilken verden lever du i da,og du som er enig med fallos,er søren ikke bedre.

Bare så dere vet det finnes det faktisk jenter her ute som faktisk ikke har lagt med så mange.!!

Selv har jeg faktisk bare hadt sex med forloveden min,og er fornøyd med det.!

Er det og horete?

Da burde dere ta en titt på dere selv,for dere har sikkert ikke lagt med så få selv,med den instillingen der,eller er det nettopp det dere ikke har.?

Slutt å tro dere er så forbaska god selv,og ta en titt på dere selv som person før dere kaller andre hyklere.!

Og slutt å vær så rett igjenom bitter,så kansje dere får det bedre med dere selv!

Har ligget med to bare, på 5 år. Det er/var mer enn nok. Sammen med den siste ennå. Tror ikke jeg selv er så god osv. som du skriver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...