Gå til innhold

sex i vann... hva skjer med sæden?

Anbefalte innlegg

Gjest jeg undrer litt

jeg har ikke prøvd det men har hørt at noen har sex i vann, f.eks i badekaret. når jeg har onanerer i dusjen opplever jeg at spermen blir klumpete og seig ved kontakt med vann, vil ikke dette være et problem med sex i vann? eller vil vagina/kondom holde på det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114432-sex-i-vann-hva-skjer-med-s%C3%A6den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Proteinene i sæd koagulerer ved varme. Uten at jeg har erfaring vil jeg tro at sjøvann ikke er varmt nok til at du får like mye koagulering som i dusjen.

jeg har hørt at om man skal ha sex i vann (ikke dusj, men hav, badekar...), så må penis komme inn over vannflaten, og ikke under, da det vil oppstå et farlig trykk inni vagina... noen erfaringer?

jeg har hørt at om man skal ha sex i vann (ikke dusj, men hav, badekar...), så må penis komme inn over vannflaten, og ikke under, da det vil oppstå et farlig trykk inni vagina... noen erfaringer?

Jeg har hatt sex Under vann og det skedde ikke no farlig trykk når han kom, men jeg kan ikke si at det var videre interesangt. Fårdi det var vann inne i vagina føles det ikke så godt some over vann. Men det var ganske sexy.

Jeg har hatt sex Under vann og det skedde ikke no farlig trykk når han kom, men jeg kan ikke si at det var videre interesangt. Fårdi det var vann inne i vagina føles det ikke så godt some over vann. Men det var ganske sexy.

å onanere i vann derimot er ganske interessant...

Gjest undrerpå

det der med vakuum under vann er en myte...garanterer deg det...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...