Gå til innhold

barbering nedentil for menn

Anbefalte innlegg

Gjest uten sign
Skrevet

det begynner å bli en del gutter som barberer seg nedentil... hvorfor det? er det behagelig? syns jenter at det er sexy?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke sign
Skrevet

Har ikke sett en gutt barbert forneden.. De trenger ikke det.

Skrevet

Syns det er greit at de stusser litt, men barbering trenger de ikke for min del.

Skrevet

Jeg gjorde det fordi kjerringa var en kravstor megge som ikke bare forventa det, men sjenka meg dritings, bandt meg til senga og dro fram Mac3. Ei ordentlig fitte from outer space.

I ettertid har jeg derimot funnet ut at fordelen med mindre hår på pikken er at kølla vokser 2-4 cm, noe som medfører at undertegnede nå har oppnådd en snittlengde på 0,01 meter.

Skrevet

det kommer jo an på om du har ubehagelig mye hår da, sånn at det er umulig å gi en blowjob uten å få munnen full av hår eksempel... ellers er det vel ikke så farlig...

Skrevet

Jeg synes det er vildt 6y når gutter er glat barberte neden til ;o) Der er ikke noget værre end at skulle give en go blow`ings, og så få munden fuld af hår! ( Sidder der med tandpirker, før man kan gå videre i teksten......)SERIØS TURN OFFFFFFFFFFFFF!!!

Skrevet

Jeg synts faktisk at det er veldig sexy med hår der nede.. Jeg synts det ser lit stusselig ut der nede uten noe hår.

Gjest undrerpå
Skrevet

greit med litt hår. men man kan gjerne fjerne litt for å få mer lengde. en annen ting er at de første gangene man barberer seg klør det som faen, jente eller gutt..

Skrevet

Min mann barberer seg av og til, og jeg har ikke noe i mot det. Jeg har ikke noe i mot at han er hårete heller så han får gjøre som han vil.

Skrevet

Nei, jeg vil definitivt aldri tenke 'Oi, han er sexy' dersom en barbert-nedentil-mann skulle åpenbare seg. Det får jammen meg holde at de løper rundt i kortbukser og sparker ball.

Skrevet

Nja, smak og behag tenker jeg. Personlig er jeg delvis barbert og trives med det. Slipper å bli så "svett om ballene" i sommervarmen. Jeg synes også at det blir mer følsomt. Kona synes (etterhvajegvet) at det er OK.

Skrevet

Uten hår er best på alle måter, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...