Gjest Pricilla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei! Hva mener dere? Er det en "date" selv om man er samboere? Jeg mener det er det.. Samboern min sier det ikke er det siden vi bor sammen. greit nok det, vi snakker om hva vi skal ha til middag, hvem som skal vaske osv. DA er vi samboere, men jeg mener når man går ut en kveld og lar alt det dagligdagse ligge DA er man på date, for da er man liksom kjærester og bare det. Synes ikke dere? Saken er sånn: Onsdag skulle vi ut og spise og på kino, men samboern til svigermor fylte år så vi ble med ut på feiring med dem + flere. Ok det.. I går vasket jeg mens sambo var i et møte til ca 19. Så vi ble enige (på onsdag) om å gå i dag. Og det har jeg sett fram til - har bare stressa i det siste og har liksom ikke fått gjort noe hyggelig sammen på mange uker. Så sier han til meg i går at Olav (kompis) kommer fra Hadeland i morra (i kveld). Javel? Trodde vi hadde en avtale sier jeg.. Ja, men vi skal jo bare på kino får jeg til svar, så han hadde spurt Olav om han ville bli med. *ler* DET var ikke akkurat min plan da og ha med en kompis.. : ) *mannfolk* Men han kunne ikke, måtte dra tidlig hjem osv. Så nå blir det til at vi avlyser planene og blir hjemme med Olav. Forsåvidt greit, men jeg reagerte på at han hadde bedt han med på "date" som jeg kaller det da! ; ) Sambo så på meg med store øyne og sa "Date???" Spurte om han hadde bedt med Olav hvis vi ikke bodde sammen, emn det hadde han ikke. Så offisielt er vi ikke kjærester lenger, bare samboere! Dette kunne vi jo gjøre når som helst sier han etterpå, men i morra skal vi ut, søndag bort, mandag skal jeg møte en venninne som er avtalt for lenge siden og tirsdag og utover jobber han fra 16.45. Så når blir det da? Hmmm.... 6 uker tenker jeg! Måtte bare skrive det, er ikke sur på han pga dette, men synes han tar litt lite hensyn når han bare avtaler med andre mens han allerede har en avtale med meg, i hvert fall når det er kun i kveld det passer på laaaang tid.... Ble litt irritert, men mest forbausa over at han skulle dra med en kompis ut på middag med meg! Hvordan er det i deres forhold på dette området? God helg! ; ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Siden jeg ofte er en "Olav" som blir med på kino, og i tillegg ofte tar meg friheten til å be med enda flere "Olaver" når kompisen ber meg med på kino, så ser jeg egentlig ikke helt problemet. Men kvinnfolk er ofte ustabile skapninger som ofte skal gjøre mye ut av en enkelt situasjon som å stikke på kino, så fortvil ikke. Det ligger i din natur å alltid skulle fortvile over bagateller. Noe annet ville jeg sagt det var om dere f.eks. skulle ut å spise. Men da er det jo isåfall kjipt for "Olav" også, og han vil meget mulig føle seg som et 5 hjul på vogna der han sitter og dytter i seg Sushi sammen med deg og samboeren. Hvis du er litt lur så skaffer du en "Kari" til Olav, og så drar dere alle 4. Men ikke si til "Kari" at dette er en blinddate med mindre "Olav" er informert og i det hele tatt vil ha en blinddate. Det ender isåfall ofte med at "Olav" mistrives, drikker seg overstadig beruset, gir f... i "Kari" og får den stakkars jenta som har gruet seg i 3 dager til det hun tror er en date, til å føle seg uggen, få kvelden ødelagt, og synes "Olav" er en uoppmerksom idiot med en merkelig definisjon av en date der han kommer slepenes på 3 andre, like dritings, kompiser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanti Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Han kunne vel kanskje ha ringt og spurt om det var greit at kompisen ble med . Jeg tror at hvis samboere /gifte hadde tenkt litt mere som du sier : date og det å vere kjærester , så hadde nok skilsmisse statistikkene gått ned . Mange glemmer å vere bare kjærester i en hektisk hverdag med jobb ,hus ,barn mm.Kjenner selv hvor godt det gjør bare det å kunne gå ut bare vi to , spise og bare prate løst og fast . Trenger nok mere slikt egentlig. Men jeg har mistanke om at de fleste menn ikke ser dette på lik linje som oss kvinner , er litt mere vare på slikt vi tror jeg . Men får håpe neste date blir litt bedre da :-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanti Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Siden jeg ofte er en "Olav" som blir med på kino, og i tillegg ofte tar meg friheten til å be med enda flere "Olaver" når kompisen ber meg med på kino, så ser jeg egentlig ikke helt problemet. Men kvinnfolk er ofte ustabile skapninger som ofte skal gjøre mye ut av en enkelt situasjon som å stikke på kino, så fortvil ikke. Det ligger i din natur å alltid skulle fortvile over bagateller. Noe annet ville jeg sagt det var om dere f.eks. skulle ut å spise. Men da er det jo isåfall kjipt for "Olav" også, og han vil meget mulig føle seg som et 5 hjul på vogna der han sitter og dytter i seg Sushi sammen med deg og samboeren. Hvis du er litt lur så skaffer du en "Kari" til Olav, og så drar dere alle 4. Men ikke si til "Kari" at dette er en blinddate med mindre "Olav" er informert og i det hele tatt vil ha en blinddate. Det ender isåfall ofte med at "Olav" mistrives, drikker seg overstadig beruset, gir f... i "Kari" og får den stakkars jenta som har gruet seg i 3 dager til det hun tror er en date, til å føle seg uggen, få kvelden ødelagt, og synes "Olav" er en uoppmerksom idiot med en merkelig definisjon av en date der han kommer slepenes på 3 andre, like dritings, kompiser. lenge leve romantikken :-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Siden jeg ofte er en "Olav" som blir med på kino, og i tillegg ofte tar meg friheten til å be med enda flere "Olaver" når kompisen ber meg med på kino, så ser jeg egentlig ikke helt problemet. Men kvinnfolk er ofte ustabile skapninger som ofte skal gjøre mye ut av en enkelt situasjon som å stikke på kino, så fortvil ikke. Det ligger i din natur å alltid skulle fortvile over bagateller. Noe annet ville jeg sagt det var om dere f.eks. skulle ut å spise. Men da er det jo isåfall kjipt for "Olav" også, og han vil meget mulig føle seg som et 5 hjul på vogna der han sitter og dytter i seg Sushi sammen med deg og samboeren. Hvis du er litt lur så skaffer du en "Kari" til Olav, og så drar dere alle 4. Men ikke si til "Kari" at dette er en blinddate med mindre "Olav" er informert og i det hele tatt vil ha en blinddate. Det ender isåfall ofte med at "Olav" mistrives, drikker seg overstadig beruset, gir f... i "Kari" og får den stakkars jenta som har gruet seg i 3 dager til det hun tror er en date, til å føle seg uggen, få kvelden ødelagt, og synes "Olav" er en uoppmerksom idiot med en merkelig definisjon av en date der han kommer slepenes på 3 andre, like dritings, kompiser. *Hyler av latter* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 *Hyler av latter* Det der er ingenting å le av. Forrige uke var jeg på sommerparaden i byen. Dro inn med to komiser, og skulle senere måte en til, den nye dama hans og hennes venninne. De var jo ikke der før ved 15.00 tiden, så jeg var selvsagt allerede god og full. Jeg hilser og er grei, som alltid, men denne ene jenta er noe rar og etter en stund så forteller hun meg at hun har gruet seg til å møte meg i 3 dager! Jeg begynner selvsagt da å lure på hva i helvete min kompis har fortalt om meg, og hvilken massemorder han eventuelt har framstilt meg som, noe jeg selvsagt konfronterer han med, og får som svar at han har glemt å fortelle meg, som sitter med en øl i hver hånd og ser lekker ut, at jeg er på blinddate. Dette var selvsagt kjerringa han sitt forslag i utgangpunktet, og han hadde glemt å spørre meg om dette var greit. Jeg ga selvsagt faen og drakk meg enda mer sønder og sammen da dette var min første heldagsfyll på jævla lenge så jeg tålte ikke all verden, og jeg hadde det kult, dog tror jeg ikke denne jenta som mer eller mindre ble overlatt til seg selv, med en såkalt blinddate som ga faen (jeg vil jo ikke på noen date!), hadde det så jævla kult. Hun følte seg sikkert stygg og ekkel og kjedelig og feit og alt som var, selv om hun sikkert ikke var noen av delene, dog gadd ikke jeg å finne ut av annet enn hvordan bunnen på mine ølglass så ut. Hun kom forresten med vann til meg utpå kvelden da hun mente jeg var noe full, noe jeg hardnakket benektet da jeg alltid nekter for dette når jeg er full. Det er først når jeg nekter for hvor full jeg er at jeg virkelig har nådd go'formen. Såpass godt kjenner jeg meg selv at jeg kan innrømme dette i ettertid, dog innrømmer jeg det ikke der og da, noe jeg ikke gjorde og heller bestilte meg en ny øl på mer eller mindre trass. Når jeg når den formen jeg da hadde, som begynte å nærme seg grusom, så er jeg ikke lett å ha med å gjøre. Noe jeg også innrømmer i ettertid, men ikke der og da. Man må likevel aldri gi meg vann. Det er en uting. Jeg er da for faen ingen kamel. Velvel... Hun fikk en dårlig dag pga venninna si som gjorde denne fatale feilen med å skulle sponse folk. Det er noe gæærnt med jenter og denne slags syssler. Man skulle tro de syntes det var like hysterisk morsom som shopping, en aktivitet jeg heller ikke kan fordra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det der er ingenting å le av. Forrige uke var jeg på sommerparaden i byen. Dro inn med to komiser, og skulle senere måte en til, den nye dama hans og hennes venninne. De var jo ikke der før ved 15.00 tiden, så jeg var selvsagt allerede god og full. Jeg hilser og er grei, som alltid, men denne ene jenta er noe rar og etter en stund så forteller hun meg at hun har gruet seg til å møte meg i 3 dager! Jeg begynner selvsagt da å lure på hva i helvete min kompis har fortalt om meg, og hvilken massemorder han eventuelt har framstilt meg som, noe jeg selvsagt konfronterer han med, og får som svar at han har glemt å fortelle meg, som sitter med en øl i hver hånd og ser lekker ut, at jeg er på blinddate. Dette var selvsagt kjerringa han sitt forslag i utgangpunktet, og han hadde glemt å spørre meg om dette var greit. Jeg ga selvsagt faen og drakk meg enda mer sønder og sammen da dette var min første heldagsfyll på jævla lenge så jeg tålte ikke all verden, og jeg hadde det kult, dog tror jeg ikke denne jenta som mer eller mindre ble overlatt til seg selv, med en såkalt blinddate som ga faen (jeg vil jo ikke på noen date!), hadde det så jævla kult. Hun følte seg sikkert stygg og ekkel og kjedelig og feit og alt som var, selv om hun sikkert ikke var noen av delene, dog gadd ikke jeg å finne ut av annet enn hvordan bunnen på mine ølglass så ut. Hun kom forresten med vann til meg utpå kvelden da hun mente jeg var noe full, noe jeg hardnakket benektet da jeg alltid nekter for dette når jeg er full. Det er først når jeg nekter for hvor full jeg er at jeg virkelig har nådd go'formen. Såpass godt kjenner jeg meg selv at jeg kan innrømme dette i ettertid, dog innrømmer jeg det ikke der og da, noe jeg ikke gjorde og heller bestilte meg en ny øl på mer eller mindre trass. Når jeg når den formen jeg da hadde, som begynte å nærme seg grusom, så er jeg ikke lett å ha med å gjøre. Noe jeg også innrømmer i ettertid, men ikke der og da. Man må likevel aldri gi meg vann. Det er en uting. Jeg er da for faen ingen kamel. Velvel... Hun fikk en dårlig dag pga venninna si som gjorde denne fatale feilen med å skulle sponse folk. Det er noe gæærnt med jenter og denne slags syssler. Man skulle tro de syntes det var like hysterisk morsom som shopping, en aktivitet jeg heller ikke kan fordra. *Ler enda mer* Stakkars jente! Men kompisen din og dama hennes fikk seg vel en skikkelig lærepenge da. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Enig i alt du sier. Hjemme har vi løst det med at vi kaller det en "date". Da må det være livstruende, om man skal bryte den og samtidig beholde den gode stemningen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 *Ler enda mer* Stakkars jente! Men kompisen din og dama hennes fikk seg vel en skikkelig lærepenge da. ) Nei, kjerringer lærer da aldri. Dessuten var det jo godt ment, dog hadde det vært mer politisk korrekt å spleise med noen som faktisk vil spleises. Nyforelskede forstår aldri sånt. De vil at alle andre skal ha det så bra som de har det, da man seeelvsagt ikke kan trives som singel. Idiotisk. I hvert fall når gutten er meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Siden jeg ofte er en "Olav" som blir med på kino, og i tillegg ofte tar meg friheten til å be med enda flere "Olaver" når kompisen ber meg med på kino, så ser jeg egentlig ikke helt problemet. Men kvinnfolk er ofte ustabile skapninger som ofte skal gjøre mye ut av en enkelt situasjon som å stikke på kino, så fortvil ikke. Det ligger i din natur å alltid skulle fortvile over bagateller. Noe annet ville jeg sagt det var om dere f.eks. skulle ut å spise. Men da er det jo isåfall kjipt for "Olav" også, og han vil meget mulig føle seg som et 5 hjul på vogna der han sitter og dytter i seg Sushi sammen med deg og samboeren. Hvis du er litt lur så skaffer du en "Kari" til Olav, og så drar dere alle 4. Men ikke si til "Kari" at dette er en blinddate med mindre "Olav" er informert og i det hele tatt vil ha en blinddate. Det ender isåfall ofte med at "Olav" mistrives, drikker seg overstadig beruset, gir f... i "Kari" og får den stakkars jenta som har gruet seg i 3 dager til det hun tror er en date, til å føle seg uggen, få kvelden ødelagt, og synes "Olav" er en uoppmerksom idiot med en merkelig definisjon av en date der han kommer slepenes på 3 andre, like dritings, kompiser. Hehe.. Du får sagt det! ; ) Vi har hatt med både "olaver" og Karier" flere ganger på kino vi! Ikke det at det alltid skal være bare oss, men vi skulle faktisk ut å spise først, så på kino. Så derfor ser jeg på det som en "date" da vettu.. For to uker siden dro vi på hyttetur med en venninne av meg, gikk kjempefint det og kosa oss masse alle tre. Så misforstå meg rett! Vi er nesten alltid sammn med venner når vi er ute, enten det er kino eller annet.. Men det er ålreit å være kjærester og være aliene en gang i blant og. Og nå har vi ikke vært ute sammen på flere uker, og kommer ikke til å få mulighet til det på enda flere uker siden han jobber kvelden.. Vanligvis så synes jeg det er mere morro og dra flere enn bare to, men som sagt ikke på "date". Menjeg overlever.. Ble ikke sur, men litt skuffa. For i kveld må jeg sitte å skravle med Olav og sambis, og jeg vil på date! : ( Buhu... Ja, ja ..shit happens! Også mener jeg at Olav kunne sagt i fra noen dager før at han kommer.. Han pleier nemlig å ligge over siden han bor langt unna. Kan vel ikke forvente at det alltid passer, men sambis ville ikke si at det ikke passet BARE for kino som han sa.. For det kan vi gjøre når som helst, men det er det som er saken at det kan vi ikke! Så det så! ; ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hehe.. Du får sagt det! ; ) Vi har hatt med både "olaver" og Karier" flere ganger på kino vi! Ikke det at det alltid skal være bare oss, men vi skulle faktisk ut å spise først, så på kino. Så derfor ser jeg på det som en "date" da vettu.. For to uker siden dro vi på hyttetur med en venninne av meg, gikk kjempefint det og kosa oss masse alle tre. Så misforstå meg rett! Vi er nesten alltid sammn med venner når vi er ute, enten det er kino eller annet.. Men det er ålreit å være kjærester og være aliene en gang i blant og. Og nå har vi ikke vært ute sammen på flere uker, og kommer ikke til å få mulighet til det på enda flere uker siden han jobber kvelden.. Vanligvis så synes jeg det er mere morro og dra flere enn bare to, men som sagt ikke på "date". Menjeg overlever.. Ble ikke sur, men litt skuffa. For i kveld må jeg sitte å skravle med Olav og sambis, og jeg vil på date! : ( Buhu... Ja, ja ..shit happens! Også mener jeg at Olav kunne sagt i fra noen dager før at han kommer.. Han pleier nemlig å ligge over siden han bor langt unna. Kan vel ikke forvente at det alltid passer, men sambis ville ikke si at det ikke passet BARE for kino som han sa.. For det kan vi gjøre når som helst, men det er det som er saken at det kan vi ikke! Så det så! ; ) Jeg er isåfall enig med deg. Skal man ut å spise og den slags så ber man ikke med folk som heter Olav, i hvert fall ikke uten å forhøre seg med partneren først. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det der er ingenting å le av. Forrige uke var jeg på sommerparaden i byen. Dro inn med to komiser, og skulle senere måte en til, den nye dama hans og hennes venninne. De var jo ikke der før ved 15.00 tiden, så jeg var selvsagt allerede god og full. Jeg hilser og er grei, som alltid, men denne ene jenta er noe rar og etter en stund så forteller hun meg at hun har gruet seg til å møte meg i 3 dager! Jeg begynner selvsagt da å lure på hva i helvete min kompis har fortalt om meg, og hvilken massemorder han eventuelt har framstilt meg som, noe jeg selvsagt konfronterer han med, og får som svar at han har glemt å fortelle meg, som sitter med en øl i hver hånd og ser lekker ut, at jeg er på blinddate. Dette var selvsagt kjerringa han sitt forslag i utgangpunktet, og han hadde glemt å spørre meg om dette var greit. Jeg ga selvsagt faen og drakk meg enda mer sønder og sammen da dette var min første heldagsfyll på jævla lenge så jeg tålte ikke all verden, og jeg hadde det kult, dog tror jeg ikke denne jenta som mer eller mindre ble overlatt til seg selv, med en såkalt blinddate som ga faen (jeg vil jo ikke på noen date!), hadde det så jævla kult. Hun følte seg sikkert stygg og ekkel og kjedelig og feit og alt som var, selv om hun sikkert ikke var noen av delene, dog gadd ikke jeg å finne ut av annet enn hvordan bunnen på mine ølglass så ut. Hun kom forresten med vann til meg utpå kvelden da hun mente jeg var noe full, noe jeg hardnakket benektet da jeg alltid nekter for dette når jeg er full. Det er først når jeg nekter for hvor full jeg er at jeg virkelig har nådd go'formen. Såpass godt kjenner jeg meg selv at jeg kan innrømme dette i ettertid, dog innrømmer jeg det ikke der og da, noe jeg ikke gjorde og heller bestilte meg en ny øl på mer eller mindre trass. Når jeg når den formen jeg da hadde, som begynte å nærme seg grusom, så er jeg ikke lett å ha med å gjøre. Noe jeg også innrømmer i ettertid, men ikke der og da. Man må likevel aldri gi meg vann. Det er en uting. Jeg er da for faen ingen kamel. Velvel... Hun fikk en dårlig dag pga venninna si som gjorde denne fatale feilen med å skulle sponse folk. Det er noe gæærnt med jenter og denne slags syssler. Man skulle tro de syntes det var like hysterisk morsom som shopping, en aktivitet jeg heller ikke kan fordra. Hehe.. Du er faen meg ikke normal! ; ) Er enig i at det er greit å vite at man er på date da... Olav som kommer til oss har dame hjemme, så passer dårlig å spleise han med noen - dessuten vil jeg ikke noen av mine venninner så vondt, han er 38 år og 17 i huet og ikke særlig pen... men hyggelig da! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Er enig med deg. Det er viktig av og til bare å være kjærester, bare være dere to. Han burde ha sagt til kompisen at det ikke passet. Mannen min og jeg var ute her en kveld, først på et slags teater stykke, og så ruslet vi rundt i byen og spiste ute. Kjempekoselig! Til uka har vi bryllupsdag, så jeg regner med at vi gjør noe spesielt ut av den dagen. Gleder meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684410 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hehe.. Du er faen meg ikke normal! ; ) Er enig i at det er greit å vite at man er på date da... Olav som kommer til oss har dame hjemme, så passer dårlig å spleise han med noen - dessuten vil jeg ikke noen av mine venninner så vondt, han er 38 år og 17 i huet og ikke særlig pen... men hyggelig da! Jeg? Unoraml? Jeg gjorda da ikke noe galt over her. Handlet helt korrekt, faktisk. Denne jenta derimot... 38 åringer som er 17 i hue er en uting. Selv er jeg minst 18 i hue, men så er jeg heller ikke 38 enda. Mulig huenivået synker innen den tid. Man skal aldri si aldri når det gjelder huenivå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684414 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Er enig med deg. Det er viktig av og til bare å være kjærester, bare være dere to. Han burde ha sagt til kompisen at det ikke passet. Mannen min og jeg var ute her en kveld, først på et slags teater stykke, og så ruslet vi rundt i byen og spiste ute. Kjempekoselig! Til uka har vi bryllupsdag, så jeg regner med at vi gjør noe spesielt ut av den dagen. Gleder meg! Bare ikke Olav blir med da! ; ) Hehe... Bra det ikke er jeg som er gal, og at andre også synes det er viktig med litt kvalitetstid når man først har muligeten til det! Ha en hyggelig bryllupsdag når den kommer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det der er ingenting å le av. Forrige uke var jeg på sommerparaden i byen. Dro inn med to komiser, og skulle senere måte en til, den nye dama hans og hennes venninne. De var jo ikke der før ved 15.00 tiden, så jeg var selvsagt allerede god og full. Jeg hilser og er grei, som alltid, men denne ene jenta er noe rar og etter en stund så forteller hun meg at hun har gruet seg til å møte meg i 3 dager! Jeg begynner selvsagt da å lure på hva i helvete min kompis har fortalt om meg, og hvilken massemorder han eventuelt har framstilt meg som, noe jeg selvsagt konfronterer han med, og får som svar at han har glemt å fortelle meg, som sitter med en øl i hver hånd og ser lekker ut, at jeg er på blinddate. Dette var selvsagt kjerringa han sitt forslag i utgangpunktet, og han hadde glemt å spørre meg om dette var greit. Jeg ga selvsagt faen og drakk meg enda mer sønder og sammen da dette var min første heldagsfyll på jævla lenge så jeg tålte ikke all verden, og jeg hadde det kult, dog tror jeg ikke denne jenta som mer eller mindre ble overlatt til seg selv, med en såkalt blinddate som ga faen (jeg vil jo ikke på noen date!), hadde det så jævla kult. Hun følte seg sikkert stygg og ekkel og kjedelig og feit og alt som var, selv om hun sikkert ikke var noen av delene, dog gadd ikke jeg å finne ut av annet enn hvordan bunnen på mine ølglass så ut. Hun kom forresten med vann til meg utpå kvelden da hun mente jeg var noe full, noe jeg hardnakket benektet da jeg alltid nekter for dette når jeg er full. Det er først når jeg nekter for hvor full jeg er at jeg virkelig har nådd go'formen. Såpass godt kjenner jeg meg selv at jeg kan innrømme dette i ettertid, dog innrømmer jeg det ikke der og da, noe jeg ikke gjorde og heller bestilte meg en ny øl på mer eller mindre trass. Når jeg når den formen jeg da hadde, som begynte å nærme seg grusom, så er jeg ikke lett å ha med å gjøre. Noe jeg også innrømmer i ettertid, men ikke der og da. Man må likevel aldri gi meg vann. Det er en uting. Jeg er da for faen ingen kamel. Velvel... Hun fikk en dårlig dag pga venninna si som gjorde denne fatale feilen med å skulle sponse folk. Det er noe gæærnt med jenter og denne slags syssler. Man skulle tro de syntes det var like hysterisk morsom som shopping, en aktivitet jeg heller ikke kan fordra. eneste måten å spleise folk på er å be dem på samme fest. da er det flere mulige single der, (selv om du vet at det er de to som bør treffes), og ingen føler at noen andre har bestemt over hva slags mennesker de liker og hvem de skal forelske seg i. dette skal jo skje tilfeldig og av egen vilje. men det funket med mine venner. de måtte bare treffes på en tre-fire fester først... er ikke alltid det er kjærlighet ved første blikk, og mange kan gi et feilaktig inntrykk i fylla. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 eneste måten å spleise folk på er å be dem på samme fest. da er det flere mulige single der, (selv om du vet at det er de to som bør treffes), og ingen føler at noen andre har bestemt over hva slags mennesker de liker og hvem de skal forelske seg i. dette skal jo skje tilfeldig og av egen vilje. men det funket med mine venner. de måtte bare treffes på en tre-fire fester først... er ikke alltid det er kjærlighet ved første blikk, og mange kan gi et feilaktig inntrykk i fylla. Enig med deg. Er man flere single av forskjellige kjønn (og i enkelte miljøer samme kjønn) på samme fester opp til flere ganger, så vil man til slutt begynne å feie over hverandre. Men hele cluet er jo om personene vil feie eller ha et forhold. Alle vil faktisk ikke inn i et forhold, noe som er forholdsvis relevant dersom man skal spleise noen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 her er jeg enig i at det er best å kalle det en date først som sist. for siden en må skille litt mellom det å være samboer og kjæreste, må en også skille mellom å "bare gå på kino" og "gå på date på kino", det ene er greit å ta med venner på, det andre ikke. han må nok ha det inn med teskje, alle hjemmemiddager er jo heller ikke dater, men idet du har anstrengt deg og sprettet en vin, er det jo en date hjemme, og da er mannen også nødt å vite han skal hjem på en romantisk middagsdate, ellers ramler kameratene inn da også og håper det er nok mat til flere... akkurat blitt samboere jeg, så vi er såklart i en kjærestefase enda, utrolig topp å være samboere hittill. jeg er blitt så ryddig, og vi spiser frokost sammen hver dag. utrolig koselig. gleder meg, men er redd for at det skal bli vane, og vi bare er samboere, så dette med date er veldig veldig viktig. akkurat som det er viktig å være sammen med vennene sine... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Enig med deg. Er man flere single av forskjellige kjønn (og i enkelte miljøer samme kjønn) på samme fester opp til flere ganger, så vil man til slutt begynne å feie over hverandre. Men hele cluet er jo om personene vil feie eller ha et forhold. Alle vil faktisk ikke inn i et forhold, noe som er forholdsvis relevant dersom man skal spleise noen. jepp, men dette er jo da ikke min oppgave. vil vennene mine feie over hverandre, er jo dette deres problem. bare det ikke går ut over vennskapet vårt, og de ikke kan møtes på samme fest mer da. sånn sett er det skummelt. jeg har to kamerater som er sammen med mine to venninner. skrekkslagen for at de skal slå opp og ikke kunne være i samme rom lenger. men nå ser det ut som de kommer til å gifte seg begge parene da, så så langt så godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jepp, men dette er jo da ikke min oppgave. vil vennene mine feie over hverandre, er jo dette deres problem. bare det ikke går ut over vennskapet vårt, og de ikke kan møtes på samme fest mer da. sånn sett er det skummelt. jeg har to kamerater som er sammen med mine to venninner. skrekkslagen for at de skal slå opp og ikke kunne være i samme rom lenger. men nå ser det ut som de kommer til å gifte seg begge parene da, så så langt så godt. Det er derfor man alltid må unngå forhold med venner og venninner. Den dagen forholdet tar slutt, og det gjør de jo ofte, så vil gjerne en av partene føle seg dårligere enn den andre av partene, og man kan få problemer med hvem man skal forholde seg til dersom man er deres venn eller venninne, og enda verre er det kanskje for den av partene som ikke lenger blir invitert med på fest. Velvel... Deres dumhet isåfall. Derfor er venninners venninners venninner bedre enn venninne og noen ganger til og med venninners venninner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/#findComment-684464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.