Gjest prust Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Bare ikke Olav blir med da! ; ) Hehe... Bra det ikke er jeg som er gal, og at andre også synes det er viktig med litt kvalitetstid når man først har muligeten til det! Ha en hyggelig bryllupsdag når den kommer. Takk for det! Og jeg vil ikke ha noe av noen Olav'er nei :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684471 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det er derfor man alltid må unngå forhold med venner og venninner. Den dagen forholdet tar slutt, og det gjør de jo ofte, så vil gjerne en av partene føle seg dårligere enn den andre av partene, og man kan få problemer med hvem man skal forholde seg til dersom man er deres venn eller venninne, og enda verre er det kanskje for den av partene som ikke lenger blir invitert med på fest. Velvel... Deres dumhet isåfall. Derfor er venninners venninners venninner bedre enn venninne og noen ganger til og med venninners venninner. du har såklart rett. men uansett, når en venn får seg en kjæreste og det går noen år, så blir man jo venner med hverandres kjærester, og det blir vanskelig uansett når man bryter opp. jeg mistet to tredjedeler av vennegjengen min da eksen slo opp, han fikk tilbake "sine" venner, og jeg fikk resten som ikke likte han så godt lenger... men jeg er enig, bli heller sammen med venninnen til ei venninnes venninne! da er det ikke så vanskelig å slå opp... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 du har såklart rett. men uansett, når en venn får seg en kjæreste og det går noen år, så blir man jo venner med hverandres kjærester, og det blir vanskelig uansett når man bryter opp. jeg mistet to tredjedeler av vennegjengen min da eksen slo opp, han fikk tilbake "sine" venner, og jeg fikk resten som ikke likte han så godt lenger... men jeg er enig, bli heller sammen med venninnen til ei venninnes venninne! da er det ikke så vanskelig å slå opp... Ja, selvsagt. Jeg har mange gode venninner som er sammen med kompiser. Jeg har kjent dem i opp til mange år. Men jeg vet allerede nå hvordan det går dersom det blir slutt. Man mister selvsagt kontakten med disse jentene, og snakkes bare når man tilfeldigvis møtes en eller annen gang. Det er den man har kjent lengst av partene som får all sympati og som man opprettholder kontakten med når bruddet er et faktum. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja, selvsagt. Jeg har mange gode venninner som er sammen med kompiser. Jeg har kjent dem i opp til mange år. Men jeg vet allerede nå hvordan det går dersom det blir slutt. Man mister selvsagt kontakten med disse jentene, og snakkes bare når man tilfeldigvis møtes en eller annen gang. Det er den man har kjent lengst av partene som får all sympati og som man opprettholder kontakten med når bruddet er et faktum. om ikke vedkommende virkelig har gjort noe utilgivelig da, det kan jo skje... men det er så veldig individuelt såklart da. kameraten min slo på en måte opp med eksen min idet eksen min slo opp med meg føler jeg, han hadde kjent eksen min lengst, men var blitt bedre venner med meg. så det går også an. og så får man seg ny kjæreste, og blir venner med hans venner isteden... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 om ikke vedkommende virkelig har gjort noe utilgivelig da, det kan jo skje... men det er så veldig individuelt såklart da. kameraten min slo på en måte opp med eksen min idet eksen min slo opp med meg føler jeg, han hadde kjent eksen min lengst, men var blitt bedre venner med meg. så det går også an. og så får man seg ny kjæreste, og blir venner med hans venner isteden... Min kompis skal ha gjort noe riiiiiimelig utilgivelig dersom han dumpes som venn pga noe som har skjedd mellom han og dama hans. Holder ikke med litt utroskap da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Min kompis skal ha gjort noe riiiiiimelig utilgivelig dersom han dumpes som venn pga noe som har skjedd mellom han og dama hans. Holder ikke med litt utroskap da. nei, kommer jo helt an på hvor gode venner man er sant... man har jo bestevenner, venner, bekjente... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 nei, kommer jo helt an på hvor gode venner man er sant... man har jo bestevenner, venner, bekjente... Ville uansett aldri dømt noen nord og ne pga litt utroskap. Jeg har ikke noe med hva andre gjør, men i situasjoner hvor man kjenner begge partene godt så blir man ofte "tvunget" til å ta stilling og da er valget enkelt om man her har kjent en av partene i mange år, og den parten er den man opprinnelig kjenner best. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 her er jeg enig i at det er best å kalle det en date først som sist. for siden en må skille litt mellom det å være samboer og kjæreste, må en også skille mellom å "bare gå på kino" og "gå på date på kino", det ene er greit å ta med venner på, det andre ikke. han må nok ha det inn med teskje, alle hjemmemiddager er jo heller ikke dater, men idet du har anstrengt deg og sprettet en vin, er det jo en date hjemme, og da er mannen også nødt å vite han skal hjem på en romantisk middagsdate, ellers ramler kameratene inn da også og håper det er nok mat til flere... akkurat blitt samboere jeg, så vi er såklart i en kjærestefase enda, utrolig topp å være samboere hittill. jeg er blitt så ryddig, og vi spiser frokost sammen hver dag. utrolig koselig. gleder meg, men er redd for at det skal bli vane, og vi bare er samboere, så dette med date er veldig veldig viktig. akkurat som det er viktig å være sammen med vennene sine... Vi har bodd sammen 3 1/2 år, med et opphold på 4 mnd. da. Og vi er ikke bare samboere fordet! Men vi er jo "hjemme" så vi ligger og slapper av på sofaen og sånn som folk gjør hjemme hos seg sjøl.. Men vi er kjærester hjemme og, emn det blir annerledes når vi er ute på "date" - da slipper vi liksom unna hverdagen for noen timer. selv om begge er veldig glad i å være hjemme, enten med venner eller bare oss. Vi spiser middag hver dag sammen på kjøkkenet og prater sammen om ditt og datt. Synes det er en dårlig vane og ha middagen forann TV´n, for det blir så asosialt. Selv om samboerskapet deres blir en vane, for det blir det så klatr, så trenger ikke det å være negativt! langt i fra... Vi fikk det bedre og bedre lenger vi hadde bodd sammen, fordi vi lærte hverandre bedre å kjenn på godt og vondt, og lærte hverandres grenser om hva som er greit og ikke. Mer man vet om partner jo bedre får man det sammen... Så bare kos dere! hender vi tar en "piknikk" på pledd foran peisen med en flaske rødvin... Og vi har vært sammen i 4 år. Mange synes sikkert det er teit å sitte på gølvet når man har sofa *ler*. Men man får det ikke mer moro enn man lager sjøl! : ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Vi har bodd sammen 3 1/2 år, med et opphold på 4 mnd. da. Og vi er ikke bare samboere fordet! Men vi er jo "hjemme" så vi ligger og slapper av på sofaen og sånn som folk gjør hjemme hos seg sjøl.. Men vi er kjærester hjemme og, emn det blir annerledes når vi er ute på "date" - da slipper vi liksom unna hverdagen for noen timer. selv om begge er veldig glad i å være hjemme, enten med venner eller bare oss. Vi spiser middag hver dag sammen på kjøkkenet og prater sammen om ditt og datt. Synes det er en dårlig vane og ha middagen forann TV´n, for det blir så asosialt. Selv om samboerskapet deres blir en vane, for det blir det så klatr, så trenger ikke det å være negativt! langt i fra... Vi fikk det bedre og bedre lenger vi hadde bodd sammen, fordi vi lærte hverandre bedre å kjenn på godt og vondt, og lærte hverandres grenser om hva som er greit og ikke. Mer man vet om partner jo bedre får man det sammen... Så bare kos dere! hender vi tar en "piknikk" på pledd foran peisen med en flaske rødvin... Og vi har vært sammen i 4 år. Mange synes sikkert det er teit å sitte på gølvet når man har sofa *ler*. Men man får det ikke mer moro enn man lager sjøl! : ) -puh- godt å høre! vi har vært sammen tre år allerede da, så jeg kjenner han ganske godt. har bodd fem minutter fra hverandre i hver vår leilighet med hver våre "dele kjøkken samboere" der, og vi overnattet til slutt så mye hos hverandre at det ble naturlig å flytte sammen. men det blir såklart litt annerledes, for man kan ikke dra hjem og ha privatliv på samme måte. det med å sitte på gulvet er jeg SÅ enig i! forandring fryder! og middag foran Tv'n er best de dagene er spiser middag alene... har en rett jeg lager han ikke liker så godt som jeg synes er kjempegod og lett å lage til en, så da blir det ikke så trist de dagene han har andre planer enn å spise med meg. men det med å sove i samme seng hver natt og kunne spise frokost sammen og ha ting sammen og ha tingene mine sammen med tingene hans er genialt. og vi har fått det så fint! er litt stresset to uker frem nå, så da vet jeg vi ikke får så mye kjærestetid, men etter det skal jeg slappe av og kose med med samboerskapet. og ta meg tid til venninner og slikt da, for det skal jeg være flink til. finne på ting og aktivisere meg og ikke regne med å bare være sammen med ham hver kveld. om jeg i tillegg klarer å være ryddig så blir alt så bra så! i kveld lar jeg ham planlegge mat og alt, det blir spennende! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-684530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lommelun Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Her ramla jeg av i svingen gitt??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114451-om-%C3%A5-bryte-avtaler/page/2/#findComment-685195 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.