Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lommelun

Hva med å melde deg på et kurs i f.eks. swing? eller språkkurs eller noe annet kurs du kan finne interessant? Gå i svømmehallen. Man møter den rette på de mest utenkelige stedene. Gå i bilforretning...der er det i ALLE fall masse menn. Eller bilutstillinger/messer??? Offentlige arrangementer??? Det finnes garantert steder du kan oppsøke hvor du vil finne potensielle kjærester. Lykke til...

Annonse

Fant min kjæreste etter at jeg aktivt gikk inn for det, er ikke enig med at de dukker opp når du minst forventer...

Enig... har ofte hørt slapp av, ikke let, hun dukker opp når du minst venter det.. osv.

Det er tull.. TA INIATIV! Og særlig en JENTE som tar iniativ, da kan du velge å vrake.

Internett er vel genialt? kan ha kontakt med masse menn samtidig trygt og anonymt hjemme fra sofaen..

Gjest Kjekk og grei mann

Ikke vanskelig det å finne en bra mann.

Bare ring meg :-)

Over til litt mer seriøst. Selv sliter jeg med å finne ei kjekk og grei jente, så jeg kjenner problemet ditt.

Aktuelle plasser å treffe andre på er gjerne der en får anledning til å veksle noen ord; som foreninger som er foreslått av flere. Hva med skogsturer, SATS, båtforeninger?

Ellers er det beste sjekketrikset å rette opp ryggen og smile. Et varmt og godt smil løser opp mye.

Ønsker oss begge lykke til.

Klem

Gjest elisabeth37

Den "store helten"? Har du problemer med å holde på noen kan det jo være på tide å gå inn i seg selv, se på om man selv kanskje gjør noe feil? Spørre seg om hvorfor man eventuelt har blitt forlatt tidligere? Selv trodde jeg også på den store helten, en slags barndoms drøm.Helt til jeg innså at DEN VIRKELIG STORE HELTEN - helten med stor H - han hadde jeg funnet for lenge siden, men holdt nå på å miste forever - bare på grunn av min egen dummhet / "egoisme". Life is a towaystreet, den som har skjønt det tror jeg har forstått mye av meningen bak et forhold. Det handler om å ta ja, men også om å gi. På den måten kan man bli helter for hverandre - i praksis.Og det er noe annet enn å forbli, i en fantasi-:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...