Gå til innhold

Hvordan skal jeg bevege meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen fra en kvinne

Hvordan skal jeg bevege meg når kjæresten er inni meg, for at han skal ha det best mulig? F.eks. når/hvordan skal jeg presse sammen musklene rundt penis, er det på inn-støt eller ut-støt?

Jeg vil gjerne ha litt tips om dette, hva er det menn liker?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114465-hvordan-skal-jeg-bevege-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er vel bare å leke og prøve seg frem litt, be ham si ifra hva som er godt? veldig individuelt sikkert, men om han ligger stille inni deg kjenner han det ekstra godt når du trekker sammen musklene da.

det værste er vel om du bare ligger helt apatisk og stille hele samleiet og ikke beveger en muskel før det er over...

Jeg kniper på inn-støt når han er lengst inne - kniper ham fast og håper han blir der en stund, for å si det slik.

Når du blir en dreven kniper og hvis han samarbeider godt kan du få de meste fantastiske vaginalorgasmer. Som er mye sterkere og varer mye lenger enn klitorisutgaven. Men det er hardt arbeid.

Jeg kniper på inn-støt når han er lengst inne - kniper ham fast og håper han blir der en stund, for å si det slik.

Når du blir en dreven kniper og hvis han samarbeider godt kan du få de meste fantastiske vaginalorgasmer. Som er mye sterkere og varer mye lenger enn klitorisutgaven. Men det er hardt arbeid.

hardt arbeid både for ham og henne faktisk... :) synes ikke alltid disse orgasmene er de beste, vanskeligere å vite sikkert om man fikk orgasme eller ikke liksom, blir så intenst, alt blir bare svart... tihi

Annonse

hardt arbeid både for ham og henne faktisk... :) synes ikke alltid disse orgasmene er de beste, vanskeligere å vite sikkert om man fikk orgasme eller ikke liksom, blir så intenst, alt blir bare svart... tihi

Det blir ikke svart for meg. Og jeg er aldri i tvil. Men det er et problem knyttet til vaginalorgasmen: Hvis man kjenner at kriblingen begynner å bygge seg opp mot klimaks og han ikke klarer å holde seg lenger, slik at jeg går glipp av min orgasme. Det er ikke godt. En klitorisorgasme eller tre hjelper ikke da. Det har hendt at jeg har hatt lyst til å løpe ut på gata og finne en tilfeldig mann å avslutte med....

De som har opplevd dette vet hva jeg snakker om. Du sier det er hardt arbeid også for mannen. Ja, det krever en del selvbeherskelse hvis han har lyst til å jukke fort og hardt. Lange, seige tak er tingen.

Gjest man-jack

Det høres ut som du betrakter deg selv som en "automat" for hans nytelse.

Beveg deg slik som det er godt for DEG, konsentrer deg mest om din egen nytelse, da blir det godt for han også. Å ligge med ei jente som nyter og er tydelig kåt, gjør han mer opphisset enn all verdens bevegelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...