Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fordi du ikke slapper av? og fordi du ikke berører klitoris selv når dere har samleie? dette kommer nok etterhvert, men du kan gi deg selv orgasme sammen med en mann også, det er ikke automatisk hans jobb. :)

Jeg vet det ikke er han sin job. Og jeg har prøvd men det virker som om jeg ikke klarer det når det er en man i rommet... Jeg har prøvd. Jeg har god sex bare ikke toppen av kaka

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114496-orgasme/#findComment-684870
Del på andre sider

Jeg vet det ikke er han sin job. Og jeg har prøvd men det virker som om jeg ikke klarer det når det er en man i rommet... Jeg har prøvd. Jeg har god sex bare ikke toppen av kaka

du må bare prøve å bli konfortabel med det. venne deg til det tror jeg. kanskje bør du tyvstarte litt... det kan være du er litt flau over å komme mens han ser på, eller at du føler han bare venter på at du skal bli ferdig... slappe av... det kommer nok! og kanskje prate litt om dette? tør dere onanere sammen?

ganske sikker på at du spenner deg, både fysisk og psykisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114496-orgasme/#findComment-684878
Del på andre sider

du må bare prøve å bli konfortabel med det. venne deg til det tror jeg. kanskje bør du tyvstarte litt... det kan være du er litt flau over å komme mens han ser på, eller at du føler han bare venter på at du skal bli ferdig... slappe av... det kommer nok! og kanskje prate litt om dette? tør dere onanere sammen?

ganske sikker på at du spenner deg, både fysisk og psykisk.

Ja vi tor det... vi er ganske opene om ting.. men jeg føler at han blir lit frustrert.. ikke på meg men på seg selv og det vill jeg jo ikke. han er veldig snill og er den eneste som faktisk har tatt noe videre interesse I at jeg agså skall ha det godt. Intersse som er genuint.

jeg tror nok også at det er noe med og slappe av. Men det er litt merkelig fordi jeg kan komme så lett alene ... Til og med hvis jeg sitter med alle klærne på!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114496-orgasme/#findComment-684884
Del på andre sider

Ja vi tor det... vi er ganske opene om ting.. men jeg føler at han blir lit frustrert.. ikke på meg men på seg selv og det vill jeg jo ikke. han er veldig snill og er den eneste som faktisk har tatt noe videre interesse I at jeg agså skall ha det godt. Intersse som er genuint.

jeg tror nok også at det er noe med og slappe av. Men det er litt merkelig fordi jeg kan komme så lett alene ... Til og med hvis jeg sitter med alle klærne på!!

når du er alene er det jo ingen som bryr seg om hvor lang tid det tar sant, og med klærne på er jo litt pirrende og "ulovelig", og det er klart du slapper bedre av når du er alene og har all verdens tid.

du er rett og slett nødt å la deg selv få lov å bruke lang tid på å få orgasme når dere har sex, du må gi deg selv lov å være litt egoistisk, og ikke bry deg om hva som passer han best.

er en slags mur du må komme over, når du først klarer det en gang, vil du nok klare det mye lettere neste gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114496-orgasme/#findComment-684899
Del på andre sider

Annonse

Du må fortelle han hva du vil ha. Det er ikke alle som får orgasme vaginalt. Så det du trenger er mannen dins magiske fingre. Det jeg gjør med dama er å bruke fingrene mens jeg forteller henne en opphissende fantasi. Det funker :-) hehe. Og så har vi samleie etterpå. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114496-orgasme/#findComment-685472
Del på andre sider

tigertrollet

Fordi du slapper best av alene som snilen sier..

Det er milevis forskjell til det å ha en annen tilstede som kanskje ikke bare ser på men som også deltar, hehe:)

Men bevisst pushing av grenser, samt en tålmodig og uselvisk partner vil gjøre det lettere å koble ut tankene dine slik du gjør når du er alene.

Det er ikke dumt å begynne med å onanere slik du gjør alene, men kun med den forskjellen at partneren din ser på og er passiv. Når du har vennt deg til det kan han kanskje hjelpe til med fingre mens du tar deg av klitoris f.eks., men fremdeles uten at dere beveger dere sammen. Det er fysisk vanskeligere å holde jevn stimuli på klitoris under inn-og-ut-bevegelser..logisk nok..:)

Men etterhvert når de andre vanskelige elementene som tankesperrer, event blyghet og du klarer å koble ut vil det kanskje gå helt greit under samleie.

Det funket jaffal for meg med en veldig god partner;)

Uansett: lykke til:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114496-orgasme/#findComment-685513
Del på andre sider

Snilen er inne på noe vesentlig! Du er nødt til å slappe av, slik at du nærmest kan overlate kropp og sjel til mannen. Du har kanskje hørt uttrykket "gi seg hen"?

Du må tillate deg selv å slappe så godt av at du nesten kunne sluppet en fis... (Og hvis du _gjør_ det, bør han late som ingenting, og heller snakke om hvor deilig du er, og hvor godt dere har det!)

Det er ikke mulig å oppnå orgasme samtidig som man holder inne magen og tenker på hva man skal ha til middag i morgen! Kvinner er stort sett flinke til å gjøre flere ting på én gang, men det funker bare ikke i senga!

En annen ting er hvorvidt du er kåt nok når dere setter i gang? Før han i det hele tatt berører deg mellom kjønnsleppene, bør du være skikkelig våt! Ellers kan det lett gjøre vondt, særlig med tørre fingre...

Et lite tips: Har dere prøvd å onanere sammen, hver for dere? Altså side om side, men uten å "hjelpe" hverandre? Kunne det eventuelt funke bedre for deg hvis du hadde bind foran øynene?

Jeg hadde store problemer med å komme sammen med en mann, og jeg har selv erfart det jeg snakker om. De første gangene jeg prøvde å onanere med en mann i rommet, fikk jeg det heller ikke til. Men straks han var ute av rommet...

Det er ellers mange menn som ubevisst går inn for å få kvinner til å sette opp orgasmesperrer, f. eks ved å mase: "Kommer du ikke snart?" Eller "Var det godt for deg?"

Den mannen som omsider fikk plukket av meg alle mine sperrer, hadde selv potensproblemer. Han lærte meg hva han selv hadde erfart kunne hjelpe, og ba meg om å slappe helt av. Han avbrøt innimellom sexen for å bare kose med meg og stryke på meg og få meg til å slappe heeelt av. Og vet du hva? Det funka! Det var det som skulle til! Jeg hadde anstrengt meg voldsomt for å få orgasme, men det var altså helt feil...

Etter litt samkjøring kunne han få meg til å komme før det hadde gått ett minutt, men på egen hånd (bokstavelig talt!) holder jeg på minst et kvarter...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114496-orgasme/#findComment-688058
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...