Ronja73 Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 hei jeg er en jente på 29 som har vært sammen med en gutt(30) i snart 2 år. I begynnelsen hadde vi mye Fantastisk sex(fantasifult og kreativt og utforsket hverandres sexuelle sider, men så begynte det å avta.( 1 gang pr. 2 mnd og nå har vi ikke hatt sex på et halvt år! Han sier han har ingen problemer med å bli kat og å få stå men han har bare ikke lyst å ha sex med MEG. Og han har ingen problemer med hvordan vi har det nå. Han syns heller at jeg er litt sexgal og er lei av maset mitt. Jeg syns selv at en 3 ganger +- i måneden hadde vært fint og syns ikke jeg er er helt sexgal, heller tvert om..i andre forhold jeg har vært i så har det alltid vært gutten som har hatt mest lyst. Jeg har ikke snakket med noen veninner om dette da jeg finner dette problemet veldig pinelig...jeg har aldri hørt om en gutt som ikke vil ha sex med dama sin. Jeg føler meg mildt sagt mislykket og stygg og har for første gang fått føle hvordan det er å være sjalu(ikke på en bestemt jente eller noe men noe må han jo tenne på) Vi har diskutert dette så mange ganger nå..og jeg kommer med forslag eter forslag på ting vi kan gjøre for å forandre dette..han derimot klarer ikke å komme med noen forslag. Bare en ting har jeg fått ut av han. Jeg spurte ham om han ville tenne mere på meg om jeg slanket av meg de 7 kiloene jeg har lagt på meg etter at jeg sluttet å røyke(er nå 64 kg). Da svarte han:Kanskje! Jeg driver å trener for å få tilbake idealvekten..men syns det er ufattelig trist hvis det er der problemet ligger..for da syns jeg han er en stor dust.og vet ikke om jeg kan være kjæreste med en som ikke finner meg attraktiv på alle måter. jeg er 29 år..jeg har altid fått komplimenter for utseenet..men jeg er ikke 18 lenger.og hva med framtiden..jeg blir jo bare eldre..og har lyst på barn..ahhh huff dette ble alt for langt ..men hvis det er noen som kan komme med noen råd så tar jeg gledelig imot.. jeg er så fortvilet!! hjelp hjelp 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114497-han-tenner-ikke-p%C3%A5-meg-lenger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 uff, er jo mange råd å gi for å vekke lysten, men det virker ærlig talt som at han ikke er forelsket i deg lenger, og da er det ikke mye å gjøre med. respekt og kjærlighet er jo veldig essensielt i et forhold, og det dere har nå virker jo som å ha godt over i rent vennskap. slik skal jo ikke et kjæresteforhold være. kysser dere og koser og slikt i det hele tatt? virker som han er for feig til å fortelle deg at han ikke har følelser for deg lenger, og later som dette bare gjelder sex. han er nok glad i deg, og vil ikke miste vennskapet, og er heller ikke forelsket i noen annen, så han har det likegreit med deg til han finner noe bedre. vet det ikke er dette du vil høre, og at du kommer til å vente på et mer positivt innlegg og følge rådene der isteden, men jeg er redd du er nødt til å gå fra ham. kall det pause, men du kan ikke leve i et forhold der han ikke elsker deg for den du er. skal du gå ned i vekt er det for din egen helse og velvære sin skyld, ingen andres. sorry, lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114497-han-tenner-ikke-p%C3%A5-meg-lenger-hjelp/#findComment-684865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
prisoner Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 uff, er jo mange råd å gi for å vekke lysten, men det virker ærlig talt som at han ikke er forelsket i deg lenger, og da er det ikke mye å gjøre med. respekt og kjærlighet er jo veldig essensielt i et forhold, og det dere har nå virker jo som å ha godt over i rent vennskap. slik skal jo ikke et kjæresteforhold være. kysser dere og koser og slikt i det hele tatt? virker som han er for feig til å fortelle deg at han ikke har følelser for deg lenger, og later som dette bare gjelder sex. han er nok glad i deg, og vil ikke miste vennskapet, og er heller ikke forelsket i noen annen, så han har det likegreit med deg til han finner noe bedre. vet det ikke er dette du vil høre, og at du kommer til å vente på et mer positivt innlegg og følge rådene der isteden, men jeg er redd du er nødt til å gå fra ham. kall det pause, men du kan ikke leve i et forhold der han ikke elsker deg for den du er. skal du gå ned i vekt er det for din egen helse og velvære sin skyld, ingen andres. sorry, lykke til! Jeg er helt enig... Det er ikke noe hap hvis ikke han også er interesert I og hjelpe til. Jeg syntes også det høres ut til at dere er gått inn i et venskapsforhold. Det er veldig vanskelig og komme ut av og hvis ikke han vill er det nok best og gjore det slutt. Sorry det er nåkk ikke det du vill høre. Lykke till 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114497-han-tenner-ikke-p%C3%A5-meg-lenger-hjelp/#findComment-684875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
prisoner Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Jeg er helt enig... Det er ikke noe hap hvis ikke han også er interesert I og hjelpe til. Jeg syntes også det høres ut til at dere er gått inn i et venskapsforhold. Det er veldig vanskelig og komme ut av og hvis ikke han vill er det nok best og gjore det slutt. Sorry det er nåkk ikke det du vill høre. Lykke till Jeg skulle nokk ha lagt till at jeg har også vert i et forhold som det, men her var det meg som var så feig at jeg ikke gjorde det slutt på 2 ar !!! det er bare døden for begge.... Lover 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114497-han-tenner-ikke-p%C3%A5-meg-lenger-hjelp/#findComment-684879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undrerpå Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 uff, er jo mange råd å gi for å vekke lysten, men det virker ærlig talt som at han ikke er forelsket i deg lenger, og da er det ikke mye å gjøre med. respekt og kjærlighet er jo veldig essensielt i et forhold, og det dere har nå virker jo som å ha godt over i rent vennskap. slik skal jo ikke et kjæresteforhold være. kysser dere og koser og slikt i det hele tatt? virker som han er for feig til å fortelle deg at han ikke har følelser for deg lenger, og later som dette bare gjelder sex. han er nok glad i deg, og vil ikke miste vennskapet, og er heller ikke forelsket i noen annen, så han har det likegreit med deg til han finner noe bedre. vet det ikke er dette du vil høre, og at du kommer til å vente på et mer positivt innlegg og følge rådene der isteden, men jeg er redd du er nødt til å gå fra ham. kall det pause, men du kan ikke leve i et forhold der han ikke elsker deg for den du er. skal du gå ned i vekt er det for din egen helse og velvære sin skyld, ingen andres. sorry, lykke til! det kan ikke sies bedre... snilen har nok fanget situasjonen i et nøtteskall... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114497-han-tenner-ikke-p%C3%A5-meg-lenger-hjelp/#findComment-685863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zint Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg syns det er trist hvis dette fenomenet kommer så overraskende på deg. Alle burde vite at det er helt normalt at man mister lysten på den andre etterhvert. De fleste er ikke så "heldige" at det inntreffer samtidig for begge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114497-han-tenner-ikke-p%C3%A5-meg-lenger-hjelp/#findComment-686157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.