Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har nå blitt mor til datter nummer to som er unnfanget ved hjelp av ICSI. Hun ble født 1. mai (har ikke hatt tilgang på internett før :-)) Gjett om storesøster var kry. Egentlig en liten solskinnshistorie til alle dere som sliter.... Denne gangen fikk jeg bare ut 4 egg og det var kun ett egg som overlevde behandlingen. Superegget mitt ble satt inn og de lange ventedagene begynte.... Etter 12 dager begynte jeg å blø ganske mye og jeg fikk kraftige menssmerter. Jeg gadd ikke teste om jeg var gravid engang. Istedet gikk jeg på fest og drakk et par glass vin og en drink. Tre dager etter denne festen ante jeg uråd for jeg begynte å få graviditetssymptomer (visste det ettersom jeg hadde vært gravid før) - tok en test og den var veldig positiv, så nå sitter jeg her med verdens skjønneste lille prinsesse som trosset alle odds og statistikker! Det er håp i hengende snøre! Ønsker dere alle lykke til videre!

*Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114570-icsi-prinsesse-nummer-to-er-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...