Gå til innhold

hyttetur

Gjest nå er jeg frustrert!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest nå er jeg frustrert!!!!

jeg og typen min var på hyttetur, og sov over fra fredag til lördag. jeg gledet meg vanvittig, skulle få ha ham helt for meg sel. har nesten ikke sett han i det siste, da han jobber veldig mye. og det går selvfölgelig utover sexlivet, og det forstår jeg.

så når vi dro i går gledet jeg meg, så for meg heftig sex ute i skogen, og massa tid til hverandre :)

når vi kom opp, satt vi på grillen. og snakket t.o.m om å gifte oss.

da vi var ferdige å spise gikk vi å la oss (ikke noe sex ute i naturen:() men det blir jo godt med sex inne også tenkte jeg :)

så la vi oss, han hadde tenkt til å sove... men jeg tok förste skrittet (som alltid!).

når vi hadde kommet gått igang, og jeg var kjempe kåt, og det var nesten like för det gikk for han spurte jeg om han kunne slikke meg (for det er da jeg får den beste orgasmen).

han gjorde ingenting, men jeg vet at han hörte hva jeg sa!!

men jeg spurte en gang til (itilfelle han ikke hadde hört). "kansje det" sa han, og fortsatte med å väre inni meg.

DA mista jeg lysta!!!!

han vet så godt hva jeg liker og hva det beste jeg vet er, har fortalt han det mange ganger. men det går inn det ene öret og ut det andre...

og jeg får garantert orgasme hvis han slikker meg.

får jo selvfölgelig orgasme hvis jeg fingrer selv, men ikke på langtnär så godt og sterkt som hvis han slikker meg og har to fingrer i skjeden.

har også fortalt han at jeg har ikke så mye glede av inn/ut inn/ut med pikken hans.

og det er sjledent han fingrer med meg, det er alltid jeg som må före hendene hans ned dit.

det virker som han bare tenker på seg selv!!!!

når det da hadde gått for han, så spurte jeg hvorfor han ikke ville slikke meg.

og svaret jeg fikk gjorde at jeg ble fryktelig lei meg; jeg hadde ikke lyst, kan gjöre det en gang når vi kommer hjem.

jeg lå å gråt hele natten helt utilfredsstilt, men han sov så godt!!

vi hadde begge dusjet för vi dro, så ren var jeg!!!

greit jeg har litt hår på musa, men har litt problemer med å rekke ned dit for å barbere meg nå, for jeg er gravid og det er fryktelig slitsomt, og jeg ser jo ingenting.

jeg har til og med spurt om han vil barbere meg, men det har det aldrig blitt noe av!!

så hva gjör jeg? er fryktelig lei meg, i begynnelsen når vi blei sammen slikket han meg ofte, han er den förste gutten som har gitt meg orgasme, og jeg har vel hatt 11-12 sex partnere för jeg mötte han...

nå går jeg bare rundt og er deppa!

dette ble litt langt, men håper på noen seriöse svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det hjelper akkurat, men visstnok kan gravide lukte/smake litt merkelig der nede. Svetten vår (er gravid selv) lukter visstnok også sterkere og vondere enn vanlig. Det kan kanskje være en forklaring?

Eller så kan det jo tenkes at han ikke har så veldig lyst akkurat nå som du er gravid, det er jo forskjellig fra person til person, og fra gravid til gravid. I og med at han ikke var sånn før, altså. Det er jo ikke riktig at han skal gjøre ting han ikke vil, heller, selv om balansegangen mellom det og å være egoistisk er litt smal i dette tilfellet...

Ikke tenk så mye det akkurat nå, husk at du er nok mer følsom også nå som gravid. Dere har skapt noe utrolig sammen! Tenk heller på det. Så ordner nok sexlivet seg en stund etter fødselsen skal du se :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/#findComment-686032
Del på andre sider

Vet ikke om det hjelper akkurat, men visstnok kan gravide lukte/smake litt merkelig der nede. Svetten vår (er gravid selv) lukter visstnok også sterkere og vondere enn vanlig. Det kan kanskje være en forklaring?

Eller så kan det jo tenkes at han ikke har så veldig lyst akkurat nå som du er gravid, det er jo forskjellig fra person til person, og fra gravid til gravid. I og med at han ikke var sånn før, altså. Det er jo ikke riktig at han skal gjøre ting han ikke vil, heller, selv om balansegangen mellom det og å være egoistisk er litt smal i dette tilfellet...

Ikke tenk så mye det akkurat nå, husk at du er nok mer følsom også nå som gravid. Dere har skapt noe utrolig sammen! Tenk heller på det. Så ordner nok sexlivet seg en stund etter fødselsen skal du se :)

Hei

Prøv å si det rett ut til han at i kveld skal vi ta oss tid til masse god KOS og sex. Hvis han ikke er så gira på å slikke deg så ikke press han og ikke bruk kjeft. (Er veldig turn-off) Men si til han at du vil han skal fingre deg til orgasme. Det klarer han helt sikkert hvis han burker litt finger magi. Kjøp massasjeolje og ta masse på hverandre. Fortell han om dine sexuelle fantasier mens dere holder på og be han fortelle deg om sine. Damer må ikke være redde for å be om det de ønsker. Bare gjør det på en sexy måte. Og si det tydelig vi menn tar ikke hint som du sikkert vet hehe. Lykke til det går nokk bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/#findComment-686053
Del på andre sider

Synes du høres noe kravstor og egoistisk ut. Vil han ikke så vil han ikke, og er det i tillegg noe i det Zelig under her sier om gravidiet og smak så er det ikke akkurat merkelig at han sniker seg unna.

Dere får tilfredstille deg på annen måte fram til ungen kommer.

Og slutt og grin. Jeg mener, ærlig talt! Du er da et voksent menneske. Den dagen jeg begynner å grine når dama ikke vil gi meg en avsugning en kveld så håper jeg noen er barmhjertige nok til å gi meg en kule.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/#findComment-686151
Del på andre sider

Annonse

her er det nok en blanding av rutine, graviditet og press som kommer inn.

dere dro på hyttetur, og inni hodet ditt planla du at dere skulle ha masse fantastisk sex. dette burde kanskje ha kommet ut av hodet ditt, at du kunne ha fantasert litt sammen med ham, at du kunne delt fantasiene dine sammen med ham før dere dro på hyttetur, og kanskje tent ham med dette.

det er tydelig at du forventet sex, og da er det ikke like spennende. man kan rett og slett miste litt av tenningen, når man vet at man skal ha sex, eller at det forventes at man skal ha sex. om han i tillegg var litt sliten, og du er gravid, så var han kanskje ikke så innstilt på å ha sex i det hele tatt, men syntes det var nok kos at dere var på hyttetur sammen.

så tar du initiativet, og du sier du alltid gjør det. det må du ikke, da blir han lat, og tar iallfall ikke initiativet. kanskje du rett og slett bør ta den gode gamle å spille litt kostbar, slik at han blir nødt å ta initiativet selv. men dette tar tid, for nå har dere kommet inn i en slags ond sirkel, og han vil tro at tar ikke du initiativet, så har du ikke lyst. så det er nok på tide med en liten alvorlig samtale om dette, for å finne ut hva han føler om sexlivet deres.

og det er iallfall(!!!) ikke spesielt fristende å slikke deg, når du maser om det, og han vet det forventes av seg for å få tilfredsstilt deg. han vil det skal være noe han finner på fordi han har lyst å gjøre det, og lyst å glede deg. men når du tar det som en selvfølge, så blir det ikke spesielt spennende lenger. det er jo enda bedre når man ikke får det HVER gang, og du kan jo ikke få superorgasme hver gang heller, det får holde med en vanlig en.

dessuten er det faktisk litt urettferdig at det er han som skal ha ansvaret for BÅDE sin egen OG din orgasme under samleie. det er tross alt ganske slitsomt å ha samleie for mannen, og det er jo enda mer slitsomt om han skal tilfredsstille deg i tillegg. jeg tror rett og slett at dette gjør at han vil synes det er bedre å la være, om han er sliten, om du forventer at han skal slite seg ut hver gang.

noen ganger kan jo du gjøre hele jobben. du kan sitte oppå ham, dere kan gjøre det liggende på siden, du kan onanere ham og deg selv, eller dere kan ta en 69 mens dere ligger på siden. om du suger ham, vil kanskje han slikke eller fingre deg om du er tilgjengelig.

dere trenger ikke ha samleie hver gang, (og egentlig trenger ikke han å få orgasme hver gang heller), det er mange måter å tilfredstille hverandre på. og det er da ikke noe problem å hjelpe seg selv til orgasme under samleie. om det er greit for ham kan det være veldig godt å bruke ham som dildo, ha ham helt stille inni seg, mens du kanskje sitter på ham, mens du onanerer deg selv.

og om du ikke liker samleie så godt, så vil jeg anbefale å få orgasme FØR han kommer inn i deg, og prøv mange stillinger til du finner en der det er godt! sakte, hardt, sidlengs, bakfra, misjonær, dypt... garanterer at det finnes stillinger der det er mye bedre for deg, og stillinger der det ikke er så godt.

og så må dere prate om dette, men på en åpen og rolig måte, ikke kranglende, og ikke krevende...

og til slutt ville jeg prøve å være litt overbærende med endel ting i forholdet når du er gravid, både seksuelt og samlivsmessig, masse følelser i sving, forandringer kommer, ting vil være annerledes en god stund, og da må dere ta hensyn og respektere hverandre!

lykke til! smil og flørt og vær kjærester, furting og sutring hjelper iallfall ikke til et bedre forhold!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/#findComment-686413
Del på andre sider

Gjest ikke mas

Kanskje du forlanger litt mye? Han gidder jo ikke slikke om du maser.. La han gjøre det når han vil! Jeg snakker av erfaring.. mannen min har kun slikket meg noen få ganger. Han synes det er stress og tar tid... Så ikke stress med dette, men kos dere... La han røre deg med hånda si før han trenger inn i deg. God oppvarming er mitt tips. Og gratulerer med babyen:) Du trenger ikke stresse med barbering nå. Er nok ikke derfor han ikke gjorde det, men fordi han ikke hadde lyst da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/#findComment-686703
Del på andre sider

Gjest undrerpå

det er jo temmelig upraktisk å spørre om noe som helst rett før han kommer... jeg mener, hvem klarer å tenke på noe annet idet orgasmen tar en?

men om du spør ham i en annen situasjon synes jeg han kan strekke seg litt lengre for å tilfredsstille deg... særlig det med barbering.... men det er fakta at enkelte menn mister lysten på dama under graviditet. da er du liksom mor, og han synes kanskje ikke det er sexy å slikke deg når han vet at barnet er "like der inne..."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/#findComment-687476
Del på andre sider

Du ber om seriøse svar, og det skal du jammen få! Men her får du svar fra en som overhodet ikke synes synd på deg! Men jeg har sympati med ham...

Jeg mister lysten hvis en mann ber meg om å suge ham: "Du, kan'ke du suuuge meg litt 'a?" Ikke fordi jeg ikke liker å suge, men fordi jeg ikke liker å bli "beordret" i forbindelse med sex.

På samme måte mister jeg lysten på å bli slikket hvis jeg føler at dette er noe han gjør bare fordi han tror jeg forventer det.

Sex skal ikke være mas eller press. Sex skal være nytelse for begge parter. Det er ikke bare han som skal ta hensyn! Selv om du er gravid har du lov til å bruke hodet og tenke litt! Det er også lov å ha ute et snev av antenner for hva ens partner ønsker eller har behov for. I dette tilfellet hadde han tydeligvis større behov for avslapping enn for sex. Jeg ser det helt klart, og jeg var ikke en gang til stede...

Han lot seg likevel forføre, men kanskje mer for å føye deg enn fordi han hadde så lyst på sex... Han gjennomførte det likevel, og akkurat da han hadde det som deiligst, måtte du benytte anledningen til å "kreve ditt"... Han orket ikke tanken der og da, fordi han er overarbeidet! Du sier det jo selv:

"han jobber veldig mye. og det går selvfölgelig utover sexlivet, og det forstår jeg"

Sorry, men det er visst en av de tingene du slett ikke forstår... Du forstår visst heller ikke at sex er et av de behovene som først forsvinner når man ikke er helt på topp. Mannen trengte SØVN! Du burde skjønne at å jobbe alt for mye en periode, kan gå ut over langt mer enn bare sexlivet. Man kan faktisk dø av det...

Du er voksen nok til å bli gravid, men du ligger og sipper og griner hele natten fordi kjæresten din tilfeldigvis ikke hadde lyst til å slikke deg til orgasme der og da? Hallooo!!! Det er faktisk ikke hans ansvar å sørge for din orgasme... Og slett ikke når han ikke har tatt initiativ til sex i det hele tatt, men tvert imot helst ville sove... Hvorfor ordnet du ikke din egen orgasme, forresten? "Fordi slikkeorgasmene er så mye bedre"? Vel, slikking var ikke et alternativ den natten!

Da er valget enten å ta saken i egne hender, eller la det være!

Selvmotsigelsene står forresten litt i kø her...

Du forteller at han holdt på å komme, og du syntes hans utløsning var lite viktig i forhold til din orgasme...

Så akkurat da, når han ikke øyeblikkelig rykket pikken ut av deg og avbrøt sin egen orgasme for å gi deg en i stedet...:

"DA mista jeg lysta!!!!"

Og du, forresten... hvorfor lå du og grein hele natta "helt utilfredsstilt"? Har du glemt at du "hadde mistet lysta"?

Skjønner du hvor jeg vil? Jeg sier ikke dette for å være slem, men for å få deg til å tenke. Hvis du tenker deg om bare litt, skjønner du selv at du overreagerer så det holder!

Tørk snørr og tårer, du har ingen grunn til å deppe!

Det kan forresten hende du skjønner ham veldig godt om noen måneder... Når han er kjempekåt, mens du er nærmest død av nattevåk og kolikk... Når han omsider skjønner at du er i koma og følgelig ikke er i stand til å knulle, sier han: "Du, kan'ke du suuuge meg litt 'a?"

Da tenker jeg dama spretter opp i senga, overivrig etter å tilfredsstille ham!

Not...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/#findComment-688057
Del på andre sider

Du ber om seriøse svar, og det skal du jammen få! Men her får du svar fra en som overhodet ikke synes synd på deg! Men jeg har sympati med ham...

Jeg mister lysten hvis en mann ber meg om å suge ham: "Du, kan'ke du suuuge meg litt 'a?" Ikke fordi jeg ikke liker å suge, men fordi jeg ikke liker å bli "beordret" i forbindelse med sex.

På samme måte mister jeg lysten på å bli slikket hvis jeg føler at dette er noe han gjør bare fordi han tror jeg forventer det.

Sex skal ikke være mas eller press. Sex skal være nytelse for begge parter. Det er ikke bare han som skal ta hensyn! Selv om du er gravid har du lov til å bruke hodet og tenke litt! Det er også lov å ha ute et snev av antenner for hva ens partner ønsker eller har behov for. I dette tilfellet hadde han tydeligvis større behov for avslapping enn for sex. Jeg ser det helt klart, og jeg var ikke en gang til stede...

Han lot seg likevel forføre, men kanskje mer for å føye deg enn fordi han hadde så lyst på sex... Han gjennomførte det likevel, og akkurat da han hadde det som deiligst, måtte du benytte anledningen til å "kreve ditt"... Han orket ikke tanken der og da, fordi han er overarbeidet! Du sier det jo selv:

"han jobber veldig mye. og det går selvfölgelig utover sexlivet, og det forstår jeg"

Sorry, men det er visst en av de tingene du slett ikke forstår... Du forstår visst heller ikke at sex er et av de behovene som først forsvinner når man ikke er helt på topp. Mannen trengte SØVN! Du burde skjønne at å jobbe alt for mye en periode, kan gå ut over langt mer enn bare sexlivet. Man kan faktisk dø av det...

Du er voksen nok til å bli gravid, men du ligger og sipper og griner hele natten fordi kjæresten din tilfeldigvis ikke hadde lyst til å slikke deg til orgasme der og da? Hallooo!!! Det er faktisk ikke hans ansvar å sørge for din orgasme... Og slett ikke når han ikke har tatt initiativ til sex i det hele tatt, men tvert imot helst ville sove... Hvorfor ordnet du ikke din egen orgasme, forresten? "Fordi slikkeorgasmene er så mye bedre"? Vel, slikking var ikke et alternativ den natten!

Da er valget enten å ta saken i egne hender, eller la det være!

Selvmotsigelsene står forresten litt i kø her...

Du forteller at han holdt på å komme, og du syntes hans utløsning var lite viktig i forhold til din orgasme...

Så akkurat da, når han ikke øyeblikkelig rykket pikken ut av deg og avbrøt sin egen orgasme for å gi deg en i stedet...:

"DA mista jeg lysta!!!!"

Og du, forresten... hvorfor lå du og grein hele natta "helt utilfredsstilt"? Har du glemt at du "hadde mistet lysta"?

Skjønner du hvor jeg vil? Jeg sier ikke dette for å være slem, men for å få deg til å tenke. Hvis du tenker deg om bare litt, skjønner du selv at du overreagerer så det holder!

Tørk snørr og tårer, du har ingen grunn til å deppe!

Det kan forresten hende du skjønner ham veldig godt om noen måneder... Når han er kjempekåt, mens du er nærmest død av nattevåk og kolikk... Når han omsider skjønner at du er i koma og følgelig ikke er i stand til å knulle, sier han: "Du, kan'ke du suuuge meg litt 'a?"

Da tenker jeg dama spretter opp i senga, overivrig etter å tilfredsstille ham!

Not...

Må bare si at jeg synes svaret ditt var drit-bra (og med humor.. sitter og humrer litt her og ser det for meg!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/114612-hyttetur/#findComment-689188
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...