Gå til innhold

6 ord som får menn til å gå fra skaftet

Anbefalte innlegg

"Jeg har ikke truse på meg".

Spesielt effektivt hvis man er i fine selskaper og hun har kjole/skjørt på seg.

Når min kjære hvisker de ordene i øret mitt blir jeg like overrasket hver gang, og går rundt resten av kvelden i kåt rus og tenker kun på en ting :-)

Tips til dere jenter ;)

Fortsetter under...

høhø... det sa jeg til min kjære her om dagen. så gikk han ut, var på byen i flere timer og kom hit dritings og ute av stand til noe som helst... men, han blei kåt av det da jeg sa det ja... sa tilogmed at han skulle komme fort tilbake.. men men.

Gå fra skaftet ? :-)

"Gå av skaftet" og "gå fra vettet" ser ut til å være innblandet her, i en liten mix.

Heter det virkelig gå AV skaftet? Jeg synes heller ikke gå FRA skaftet høres særlig lurt ut. Det kan jo tenkes forfatteren av innlegget la inn en liten spøk (det går fra skaftet) ? Ikke vet jeg.

Gjest Jaja :-)

Heter det virkelig gå AV skaftet? Jeg synes heller ikke gå FRA skaftet høres særlig lurt ut. Det kan jo tenkes forfatteren av innlegget la inn en liten spøk (det går fra skaftet) ? Ikke vet jeg.

Jepp, det heter det ! :-)

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...