nolina Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei jeg er en jente på 27 år som har vært gjennom 3 ivf forsøk det siste året, og alle har vært mislykket. Har en sønn fra før som vi har klart på egenhånd. Har masse sammenvoksninger på begge eggstokkene og egglederene, men har nå fjernet den venstre, doktoren som opererte meg fjernet sammenvoksningene på høyresiden og sa at nå skulle det ikke være noen problemer å bli gravid på egenhånd, har jo lyst å tro på dette, men er skeptisk. Er det noen som har peiling på dette? Legen som har utført ivf forsøkene på meg sa at det ikke var noen vits i å fjerne disse sammenvoksningene for det ville bare bli verre mente han, men jeg har ikke særlig tiltro til han for han har gjort en del galt gjennom hele ivf prossessen. Er det noen som kan hjelpe meg med svar? og hvor lang tid bør jeg vente med å prøve igjen etter en slik operasjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/114662-blir-s%C3%A5-forvirret-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.