Gjest ikke nå Skrevet 1. desember 2000 Skrevet 1. desember 2000 Hei.. Jeg fødte for 8 uker siden,og renselsen varte ca 5 uker...men i går oppdaget jeg en liten blodflekk i trusa. Jeg ammer,og jeg trodde ikke det var mensen,og det var det vel ikke heller,for det har ikke kommet mer blod...hva kan dette skyldes?? 0 Siter
Lovinda Skrevet 1. desember 2000 Skrevet 1. desember 2000 Heisann. Da jeg fikk mitt første barn fikk jeg mensen 1 måned etter fødselen!!! Jeg var ikke ferdig med renselsen engang, og skjønte ingenting da det begynte å blø mer. Siden kom den nesten på dagen hver måned enda jeg ammet barnet i 14 måneder! Så alle slipper ikke unna mensen selv om man har født og man fullammer :-) 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 1. desember 2000 Skrevet 1. desember 2000 Hvis denne lille blodflekken ikke utarter seg til en blødning som minner om mensen i både mengde og varighet, tror jeg du kan se bort i fra at det er en normal mensblødning det er snakk om. Det er sjelden man får mensen tilbake før du nærmer deg 6 mndr. etter fødsel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.